Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajat värjäävät naamankin*?

Vierailija
18.02.2014 |

Olen tässä nyt käynyt eräässä kampaamossa joitakin kertoja. Leikkaus on ollut hyvä ja väri tasainen, mutta yksi asia ihmetyttää. Vaikka kampaaja on vaihtunut, niin jokainen sutii hiusrajaan väriä holtittomasti niin, että pesun jälkeen mulla on ihan selkeät epätasaiset värirajat ympäri pään. Olen pyytänyt saada jotain rasvaa hiusrajaan, mutta se ei oikeastaan auta. Ymmärrän, että hiusrajakin pitää värjätä, mutta miksi sitä ei voi tehdä siististi? Olen sitten vaihtanut kampaajaa, jossa väriä ei jää hiusrajaan ollenkaan pesun jälkeen.

Luulisi, että kampaaja ITSEKIN näkee lopputuloksesta, että pitäisi olla huolellinen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. minulla ei ole koskaan jäänyt ihoon sitä väriä kiinni, vaikka sitä toki vähän ihoon meneekin. Onkohan sitten eri värisarjojen aineissa eroa siinä miten hyvin tarttuu ihoon... Ei mulla jää kotona kestovärjätessäkään ihoon sitä väriä vaikka en kovin tarkasti yritä ihoa vältelläkään.

Vierailija
2/2 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää suojarasva. Tai vaihtaa kampaajalle, joka käyttää Redkenin värejä, niistä ei jää ihoon väriä lainkaan.

terv. kampaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän