Miten saatte päivät kulumaan kun olette yksin kotona?
Kommentit (16)
Joku olikin näköjään tehnyt aloituksen pari riviä alemmaksi
Aloin ommella itselleni Munsalan kansallispukua.
Pelaan hyviä pelejä. Tunnit viuhuvat ohitse.
oon netissä, katon leffoja/sarjoja, luen, lenkkeilen ja kuuntelen podcasteja. syön, p askon ja nukun. siinäpä ne. nyt auttaa bb247 kun sitä kyttään aina kun en ole töissä/nuku.
Älä roiku netissä vaan tee jotain muuta.
Askartele vaikka joulukortteja ja leivo pipareita.
Voi kunpa päivät kuluisi hitaammin silloin kun saa olla yksin kotona. Niin paljon juttuja mitä haluaisi puuhailla ihan rauhassa. Viikonloppuna sain olla pari päivää yksin ja silloin tein havukransseja, ompelin päiväpeittoa, syvennyin lukemaan kirjaa ja kokkasin lempiruokaani.
Luen, katson telkkaa, teen käsitöitä tai askartelen, käyn ulkoilemassa, kokkaan, leivon, pelaan koneella, siivoan. Normaaliaikoina lähtisin vaikka ostarille tai museoon.
Olen aina tehnyt paljon töitä, jopa äitiyslomalla. Korona vei työpaikan ja nyt on ihana olla vaan kotona. Hyggeilen ja olen lasten kanssa. Ihana on vain katsella ikkunasta ulos, katsella vaikka pihan lintuja 😍
Lapset tänään mummon kanssa. Mulla yksinolo päivä. Ihanan rauhallista aamua, suihkua, aamupalaa ja päivän Hesari. Kohta alan lukeen kirjaa. Myöhemmin Netflix ja Wolt. Illemmalla siivousta ja saunaa.
Samoja asioita kuin silloin kun on tupa täynnä omaa väkeä. Mutta enemmän keskittymistä vaativat teen kun olen yksin, esim villasukkaa voi neuloa kun on muitakin, mutta jotain kirjo- tai pitsineuletta, jossa joutuu laskemaan silmukoita ja katsomaan kaaviota, niin ne vaatii hiljaisuutta ja sitä ettei koko ajan keskeytetä.
Siivoan, leivon, laitan ruokaa, katon netflixiä, neulon sukkaa, soitan jollekin, käyn lenkillä. Nettishoppailen...
Katsomalla näitä tai YLE Areena TV sarjoja kuten bodygard ja savuava ase tai tankki täyteen huumorisarjaa . Koronan takia enemmistö pysyy sisällä eikä liiku . Meren rannoille voi kuitenkin mennä sekä järvelle ,voi käydä kuntosalilla tai pyöräillä . YouTube videoita voi katsella myös TV sarjaa naissotilaat . YouTube Chinese women's army parade ,naisten armeija Kiinassa . Voi lähettää kuivaruokaa postitse sukulaisille jos ne asuu kaukana . Tai kaakaota teetä . Joulu on tulossa joten voi opetella kutomaan sukkia . Tylsää on tietysti . Koiran omistajilla on aikaa opettaa tapoja koiralleen nyt tai desinfioida kissan kakkalaatikko. Pieniä juttuja vaan . Ostaa esim.leipäjutut valmiiksi sitten tekee pinoon valmiita leipiä mitä voi syödä välipalaksi . Jos on kakkuvuoka tekee kakun paljon kermavaahtoa päälle .
Roikun vauvapalstalla ja käyn lenkillä, lepäilen ja rötkötän sohvalla. Teen vaate- ja liinakaappeihin inventaariota ja heitän vanhoja tarpeettomiksi käyneitä vaatteita ja muita rytkiä kierrätykseen. Äitiyslomalla olen viimeisiä viikkoja ennen vauvan syntymää, niin ei energia oikein riitä mihinkään hirveän aktiiviseen hommaan, mutta uimahallissa käymisestä haaveilen. Koronatilanne vain arveluttaa, kun pitäisi vielä neuvolassa ja äitipolilla ym. käydä, niin nyt ei sovi edes sitä normiflunssaa hankkia mistään, ja mieskin hienovaraisesti kehotti ottamaan mieluummin rennosti ja lepäämään kun rehkimään, että pitäisi sitten synnytyksen jälkeen rehkiä, että laihtuu :D Joo, silloinhan on varmasti siihen hommaan energiaa. Not.
Hommaa on vaikka kuinka! Siivoan ja järjestelen, laitan instaan kuvia, roikun tietysti lukemassa uutisia yms, katson areenaa, netflixiä, luen, käyn ulkoilemassa, soittelen tutuille, keksin uusia ideoita ja hommia yms.
Lenkkeilen paljon, soitan pianoa, maalaan, katon telkkaria, surffaan netissä, kokkaan päivittäin ja viestittelen kavereiden kanssa.
Ryyppäämällä.