Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas huono mieli kun masturboin.

Vierailija
18.02.2014 |

On vaan pakko kun mies ei halua seksiä ja mä tarvitsisin sitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä huono mieli tulee? Minä masturboin useinkin ja mulle siitä tulee vain hyvä mieli ja olo.

Vierailija
2/7 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani kärsin haluttomasta vaimosta. Ymmärrän sinua täysin, on harmi kun joutuu pitämään omaa kivaa vaikka talossa on nainen... Erotiikka on tärkeää myös minulle. Tasan ei mene halut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itseäni aina masturboinnin jälkeen. Olen saanut uskonnollisen kasvantuksen ja sain nuorena selkääni, kun harrastin itsetyydytystä. Uhattiin myös joutumisella helvettiin.

Kuitenkin himo tulee niin suureksi, että sorrun jatkuvasti sormettamaan pimppiäni. Jälkeenpäin on hirveä morkkis. Olen ruma eikä miehet välitä minusta. En varmaan ikinä pääse naimisiin. Yksi vanhempi uskovainen mies tosin taisi olla hieman kiinnostunut, mutta minä inhoan häntä. Aina sitä Jeesusta höpöttää ja yrittää kopeloida samalla.

Vierailija
4/7 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, itselle hyvän tekeminenhän on aivan mahtavaa ja hyväksi ihmiselle! Ilmaista, ihanaa ja ei taatusti vahingoita ketään! Jatka vain sitä, ja nauti! Ei tarvitse olla yhtään huono omatunto. Siksihän tuntoaisti on luotu, että sitä käytetään. Seuraavaksi kokeile mennä suihkuun, laita suihku kohtuullisen kovalle ja aika kaukaa suihkuttele eri kohtiin sinne alas niin että löydät kivoimman kohdan. Mahtavaa :) . Antaa iloa ja energiaa.

Vierailija
5/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää menen aivan veltoksi orkun jälkeen. Tuntuu, ettei järki kulje eikä tahdo saada eväänsä liikautettua.

Vierailija
6/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sattui työtapaturma teininä.

Olin juuri ollut kylpylän hyörysaunassa, ja sinne tuli likka koulusta pikkusiskonsa kanssa.

Sitten niitä muistelin illalla huoneessani ja laukaisin spermat - lensi omalle naamalleni, kun makasin sängyllä.

Tässä tarina sperman ensikohtaamisesta, omalla naamalla :D

olivat teinit aika hyvän näköisiä, silloin 13-vuotiaan mielestä - kun siihen aikaan ei ollut kaide tai pyyhepakkoa siellä