Miksi täällä luullaan, että pienituloinen perhe saisi sossutukia?
Ei meillä ainakaan muita tukia saada kuin lapsilisä.
Kommentit (17)
Sehän riippuu siitä kuinka pienituloinen on sekä varallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu siitä kuinka pienituloinen on sekä varallisuudesta.
Niin se riippuu.
Siksi, kun tavattoman monet pienituloiset perheet saa ja jos ei saa silloin ei ole riittävän pienituloinen ja on ihan itse sössinyt raha-asiansa, jos rahat ei riitä peruselämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun tavattoman monet pienituloiset perheet saa ja jos ei saa silloin ei ole riittävän pienituloinen ja on ihan itse sössinyt raha-asiansa, jos rahat ei riitä peruselämiseen.
Kyllä meillä peruselämiseen riittää rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä peruselämiseen riittää rahat.
Ok
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pienituloinen?
No meidän perheen kaikki nettotulot on n 2000€/kk.
Muistan kun kerran kerroit ihan euroissa, paljonko miehesi tienaa.
Ainakin itse yllätyin: hänhän on hyvinkin keskituloinen, ei ollenkaan pienituloinen.
Lisäksi teillä on talot ja kesämökit, useampi auto, oma yritys.
Kovin keskiluokkaisilta vaikutatte.
Eli miehen tulot kaksi tonnia netto (sinähän olet kertomasi mukaan tuloton). Hän kuuluu siis keskituloisiin, ei pienituloisiin.
Yrittäjähän nostaa palkkaa yrityksestään juuri sopivaksi katsomansa summan.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen tulot kaksi tonnia netto (sinähän olet kertomasi mukaan tuloton). Hän kuuluu siis keskituloisiin, ei pienituloisiin.
En ole ollut tuloton vuosiin. Puolet tuosta on minun tuloja ja puolet miehen. Ne kesämökit yms on peritty. ap
Mistä siis saat tuloja, kun et koskaan ole ollut töissä (kuten viime päivinä olet useaan otteeseen kertonut) etkä saa myöskään tukia?
Pienituloisia te ette todellakaan ole. Pienituloiset ei tee lomamatkoja paratiisisaarille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis saat tuloja, kun et koskaan ole ollut töissä (kuten viime päivinä olet useaan otteeseen kertonut) etkä saa myöskään tukia?
Yhteisestä yrityksestä. ap
Tämä. Niin kaikki luulevat, sukulaisetkin.
Up