Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stuntman, mitä tälle kaupalle on tapahtunut?

Vierailija
03.11.2020 |

Pitkästä aikaa mietin, että voisin ostaa uusia kivoja t-paitoja, en ole varmaan 10 vuoteen tuolta tilannut. Yllätyin, kun siitä olikin tullut persukauppa, siis mitä ihmettä? :D Löytyi jopa paita Halla-Ahon kuvalla ja muutakin persuideologiaa sisältävia t-paitoja runsaasti. No en sitten tilannut, kun alkoi ärsyttämään.

Vai oliko kauppa tuollainen junttikauppa jo silloin ennnenkin, mutten vain tajunnut sitä nuorudeen hölmöyksissäni? Onhan siellä toki aina myyty pilottitakkeja ja maihinnousukenkiä ja itsekkin ostin sieltä metrohousuja silloin. Että ehkä olen vain itse kasvanut ihmisenä niistä ajoista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tuo kauppa ollut junttikauppa, mutta varmasti se korostuu nyt, kun persuista on tullut niin suuri puolue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä, että kertooko kaupan valikoima jotakin sen omistajien poliittisesta suuntautumisesta, vai onko vain asiakaskunta valinnoillaan tuohon vaikuttanut, koska rahaahan yrittäjät tietenkin pääasiassa haluavat tienata.

Vierailija
4/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain vastaavaa kauppaa olemassa? Lähinnä t-paidat kiinnostaisi ja suomesta nyt etsin, tiedän että esim. amerikassa on, mutta taitaa nyt olla niin epävakaassa tilanteessa se maa, että sieltä ei kyllä kannata mitään tilata.

Vierailija
5/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallikuvat aiheuttivat myötähäpeää, kalju lihaksikas ukko poseeraamassa t-paidossa, sellainen ilme naamalla että "vedän sua turpaan jos sanot mitään!" :,D Olen siis nainen, niin jotenkin tuollainen machoilu on niin ällöttävää.

Vierailija
6/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät lehmät, etsikää niitä paitoja mitä haluatte tai menkää homohenkkaan.

Vierailija
7/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stuntmanin vakioasiakas pääsi paikalle, vai onko peräti yrittäjä itse?

Vierailija
8/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen upea miesmalli ja vedän sua lättyyn jos alat mulle vittuileen! Mulla on kaulatatuointikin ja kaikkee!

https://www.stuntman.fi/yakuza---splatter-skull---huppari-valkoinen

Naismallit on sitten sivustolla sellaista hihihihi-osastoa "voi kyllä kulta, oohh mitkä lihakset, kyllä on luonasi ikuisesti, vaikka tuliskin välillä vähän nyrkistä".

Vierailija
9/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi oikein kiinnostaa tilata tuolta! Kiitos vinkistä

Vierailija
10/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stuntmanin vakioasiakas pääsi paikalle, vai onko peräti yrittäjä itse?

Kohta tulee maiharista päähän ja saat kiillottaa piispaani HUO - RA!!

Vierailija
11/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä. Eikö joku mainonnan eettinen neuvosto tai viranomainen voisi vihdoinkin puuttua noihin stuntmaneihin, varustelekoihin ja muihin toksisiin persuäijäulykauppoihin?

Vierailija
12/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa miehiänne viikonloppuna.

https://www.stuntman.fi/t--paita-game-over

Vierailija
13/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi oikein kiinnostaa tilata tuolta! Kiitos vinkistä

Oleppa hyvä vain :D Onkin yrityksen liikevaihto pudonnut tasaisesti vuosi vuodelta, joten auttakaa ihmeessä persuyritystä uuteen nousuun :)

Vierailija
14/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöä. Eikö joku mainonnan eettinen neuvosto tai viranomainen voisi vihdoinkin puuttua noihin stuntmaneihin, varustelekoihin ja muihin toksisiin persuäijäulykauppoihin?

Vihervassarilutka langoilla, menisit siivoamaan tai tiskaamaan.

Vierailija
15/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas persujen tärkeimpiä arvoja, naisista ei ole kuin siivoamaan ja tiskaamaan. Äänestäkää persuja!

Vierailija
16/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vain, nyt ei jouda, kun täytyy lähteä koira lenkittämään ja sitten työt kutsuu.

Vierailija
17/17 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ap täällä Mikkelissä riittää kansallísmielisiä asukkaita ja täällähän se Stuntman pitää päämajaansa. Mene ostamaan vaatteesi jostain hesalaiselta sukupuolettomalta ulkkíkselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi