apuja kaivataan.
Moikka!
Halusin teiltä enemmän kokeneilta kysellä vähä lisä tietoja mun oireisiin liittyvää, elikkä onko nää mun oireet ihan höpö höpö juttuja?
Elikkä mun kuukautiset on 3 päivää myöhässä. Ei ole minkäänlaista tunnetta että ne olisi edes alkamassa, (yleensä siis olen huono vointinen ja alkaa 2 päivää ennen kuukautisia vatsa kivut)
Sitten on rinnat ihan mielettömän kipeät ja turvonneet.
Vatsa kipeä mutta ei samalla tavalla kun kuukautisten aikana, ja vatsa tuntuu turvonneelta. Vajaa viikko sitten oli vatsa koko päivän oudon kipeä.
Mielialan vaihteluita, (elikkä suututtaa ja kiukuttaa yhtäkkiä aivan mielettömästi, ja kohta ollaan taas iloista neitiä!)
väsymystä.
palelemista.
nuhanen olo.
Selkä kipua ollut myös.
toivottavsti joku osaa auttaa mua hieman tai valaista mitä tehdä! Olen siis parisuhteessa ja emme käytä mitään ehkäisyjä, lapsi on aina tervetullut meille. (:
Kommentit (3)
Mun pointtihan oli se että te kokeneemmat kertoisitte että onko noi oireet ihan höpöjä vai onko mahollista! -.-
Eikö myöhästyneet kuukautiset sano tarpeeksi?!
Tarkempaa diagnoosia on vähän paha näin koneella tehdä, joko olet raskaana tai et. Tee se testi äläkä kysele hassuja.
Mähän en sulle nyt voi tässä raskaustestiksi muuttua.
Että jos nyt vaan kävisit aamulla apteekissa etkä roikkuis kolmen aikaan yöllä vauva.fissä.