Otanko lääkekuurin vai en??
Epäilin minulla olevan bakteeri vaginoosi mm. kalan hajuisesta alapäästä (seksin aikana) mutta oireet hellittivät kun lääkäri aika koitti. lääkäri otti testin alapäästä ja tulos oli hiivatulehdus. hain apteekista lääkkeet ja sitten alkoivat menkat. nyt on menkat ohi ja mietin aloitanko tuon 3pv puikko+rasva kuurin vaikka kutinaa/kirvelyä ei ole? hieman paksumpaa ja tummempaa valkovuotoa kyllä. lisäksi alavatsaa nipistää välillä kuin olisi menkat alkamassa...onko tämä nyt hiivaa vai jotain muuta, eikö hiiva voi mennä itsestäänkin pois?
Kommentit (8)
näin olen itsekkin lukenut että kroppa hoitaa hiivatulehduksen itsestään. en ymmärrä kun nyt taas tuntuu melkein kuin menkat olisi päällä eli alavatsaa sattuu supistellen ja välillä paha olo yllättää. menkat loppuivat perjantaina joten ovulaatiota tai uusia menkkoja ei vielä voi olla kyse.. tätä jatkunut jo kuukausia
No parempi kai se on hoitaa (vaikka sitten varmuuden vuoksi) kuin jättää sinne vaan muhimaan. Ties milloin se pahentuu ja käy sietämättömäksi, ja sitten sinua vituttaa kuin pientä oravaa.
Jos se on mennyt ohi niin se on mennyt ohi. Säästä kuuria seuraavalle kerralle.
Hoidat tottakai jos kerran on kipujakin!!
Jos kivut ei helpota, sitten menet uudelleen lääkäriin ja tutkitutat missä vika on.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:44"]
Ei kipua ei lääkkeitä
[/quote]
""""'hieman paksumpaa ja tummempaa valkovuotoa kyllä. lisäksi alavatsaa nipistää välillä kuin olisi menkat alkamassa"""""
Voihan se olla joku sp-tautikin, mutta aloittaisin itse tuolla hiivakuurilla.
Minulle lääkäri sanoi, ettei hiivaa tarvitse hoitaa ellei oireet ole sietämättömiä. Itsellä tosin se kutina on aina niin rasittavaa että hoidan sen pois - muita oireita hiiva ei koskaan edes aiheuta minulle.