Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehden- ja mainosten jakajat

Vierailija
18.02.2014 |

Kuinka saatte motivaation tehdä jakajan työtä vaikka tuntipalkka on noin 2-3 €? Millainen on tavallisin työpäivä? Itse en ymmärrä ollenkaan tuota tuntipalkkaa. Millainen on elämäntilanteesi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukiossa ja olen tehnyt tota hommaa viikonloppuisin seiskaluokasta lähtien. Nyt tänä keväänä lopetan, sillä saan kesätöitä, mutta aikaisempina vuosina olen sitä jaksanut jakaa kun ei muitakaan töitä ole ollut. Palkalla (joka on muuten mainosten määrästä riippuen noin 10-20 per viikonloppu) on ihan ok summa, sillä asun kotona ja tuosta saa hyvää taskurahaa.

Vierailija
2/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:31"]

Itse olen lukiossa ja olen tehnyt tota hommaa viikonloppuisin seiskaluokasta lähtien. Nyt tänä keväänä lopetan, sillä saan kesätöitä, mutta aikaisempina vuosina olen sitä jaksanut jakaa kun ei muitakaan töitä ole ollut. Palkalla (joka on muuten mainosten määrästä riippuen noin 10-20 per viikonloppu) on ihan ok summa, sillä asun kotona ja tuosta saa hyvää taskurahaa.

[/quote]

Moneenko talouteen jaat mainospostia, miten iso alue?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:31"]

[/quote]

Moneenko talouteen jaat mainospostia, miten iso alue?

[/quote]

ja vielä: montako tuntia sinulla menee viikossa lajitteluun, entä montako tuntia jakamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä