Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salarakkaalla mielettömän kaunis, kivan oloinen vaimo

Vierailija
17.02.2014 |

ja samalla kun sain sen selville, loppui kiinnostukseni jatkaa tätä enää. Mitähän mun päässä oikein liikkui. Olen niin säälittävä, kun uskoin miehen puheita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:07"]Hmm. Kuulostaapa tutulta. Onko vaimo raskaana? (Raskaus niin alussa, ettei vielä näy.) Näyttääkö hän Unelmien poikamies-sarjan Gialta, paitsi että on elossa ja kauniimpi :)

[/quote]

Ai juttelitko jonkun miehes salarakkaan kanssa?

Vierailija
22/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa niin kauheasti. Mies vakuutti, että vaimo on ruma ja läski ja elämä on kaikin puolin onnetonta. Mutta nyt paljastuikin että vaimo on paljon kauniimpi kuin minä. Ja varmasti parempi sängyssäkin. Kyllä pistää vihaksi. Käräytän sen sian. Miksi kaikki miehet ovat tuollaisia sikoja ? Niillä on varmaan joku sikageeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa niin kauheasti. Mies vakuutti, että vaimo on ruma ja läski ja elämä on kaikin puolin onnetonta. Mutta nyt paljastuikin että vaimo on paljon kauniimpi kuin minä. Ja varmasti parempi sängyssäkin. Kyllä pistää vihaksi. Käräytän sen sian. Miksi kaikki miehet ovat tuollaisia sikoja ? Niillä on varmaan joku sikageeni. 

Vierailija
24/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi T:llä ja asuu Helsingissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän