Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ei halua kosketella minua.

Vierailija
17.01.2014 |

Tarkoitan alapäätä. Rintoja kyllä koskettelee. Suuseksiä antanut minulle vain muutaman kerran parin vuoden sisään.

Olen kysynyt asiasta, mutta en ole saanut oikeastaan minkäänlaista vastausta. Jotain muminaa vaan, ettei alapäässäni mitään vikaa ole, ei vain ole tottunut sellaiseen seksiin. Hän on seksin suhteen aika kokematon.

Olen sanonut, että jos mä annan hänelle suuseksiä, hän kyllä voisi tehdä samoin.

Olen vielä aina käynyt alapääpesulla ja siistinyt karvat, jos arvelen, että harrastetaan seksiä. Ei siis voi olla kyse siitä, että olisin likainen tms...

Mitähän tässä tekisi, vai annanko olla. Eihän toista nyt pakottaakaan voi. Kellään muulla tällaisesta kokemusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän seksi ei voi pidemmän päälle olla kuin aika paskaa :( Iso osa seksin nautintoa kuitenkin monella naisella on se alapään härkkiminen, ja orgasmiakaan ei useimmat saa ilman klitoriskosketusta. Oikeesti iso ongelma jos se ei sinne koske!

Sun pitää selvittää se, että naisen mielestä seksiin nyt vaan tälläinen kuuluu ja sun nautinnosta on vähintään puolet pois ilman. Kysy miltä miehestä tuntuisi rakastelu ilman terskaa. 

Miehesi kokee varmaan ajatuksen likaiseksi, tai ehkä pelkää ettei osaa. Syytä tuohon ei taida voida kukaan muu tietää. Mulla ei ole kokemusta tuollaisesta miehestä kyllä :)

Jos et laita miestä hiukkasen koville, niin tyydy sitten loppuelämäsi huonoon seksiin. Keskustella siitä olisi kuitenkin ihan pakko.

Vierailija
2/4 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei koskettele edes käsillään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin koskettelee käsillään. Ei ikinä orgasmiin asti. Yhdynnässä en saa orgasmia, eli en siis ikinä mieheni kanssa.

Seksistä kyllä pidän ihan sellaisenaankin ja seksiä meillä on useita kertoja viikossa. Ap

Vierailija
4/4 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kyllä kosketteli käsin, mutta suuseksiä sain reilun vuoden aikana ehkä viisi kertaa ja nekin kerrat yleensä niin, että pyysin sitä itse. Mies ei kuulemma itse tykännyt antaa suuseksiä, mutta koki silti oikeudekseen vaatia sitä multa (ja jos ei saanut, niin en saanut mäkään edes sitä käsin koskettelua).

Nykyinen taasen oli alussa kokematon, mutta on ollut innokas kokeilemaan uusia juttuja ja mikä parasta, tykkää antaa suuseksiä.

Kannattaa keskustella asiasta, ehkä mies tosiaan on vaan epävarma, eikä oikein tiedä mitä tehdä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi