Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa erään blogistin saamat kommentit!

Vierailija
17.02.2014 |

Kyseisen blogistin elämä kiinnostaa minua, mutta en ymmärrä, miksi hän julkaisee ilmeisesti kaikki saamansa kommentit. Purskahdan itkuun joka kerta kun luen näitä kommentteja, missä blogistia haukutaan läskiksi. Itse olen lievästi ylipainoinen, ja suututtaa kun blogisti on minua itseäni vähän hoikempi. Mitä kyseiset kommentoijat sanoisivat minulle jos näkisivät minut, kuinka läski heistä olisin? Kasvoni ovat erittäin kauniit mutta toi läski särähtää. Minulla on niin huono itsetunto. Haluaisin lukea hänen blogiaan tietääkseni hänen elämästään mutten pysty kun hänen saamansa kommentit loukkaavat minua. Miten voisin kieltää blogistia julkaisemasta läskikommentteja?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla vähemmän minäkeskeinen.

Vierailija
2/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole blogillekaan hyväksi jos ihmiset eivät halua lukea sitä kommenttien takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei olla tyytyväisiä. Julkaisi bloggari sitten kommentit tai siitä ettei julkaissut.

Vierailija
4/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että julkaisee kaiken.  On rehellinen ha sinut itsensä kanssa.

Vierailija
5/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blogi? Linkki?

Vierailija
6/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ LAITTAKO linkkiä! En halua, että blogisti saa katkerilta av-mammoilta enemmän haukkuja. AP.

Vierailija
7/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaan yksi blogi mieleen mihin sataa noita rumaläskihuorakommentteja, mutta sen asiallinenkin mainitseminen palstalla antaa viikon bannit niin en edes ota riskiä.

Vierailija
8/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on Emilian ask.fm kyseessä www.ask.fm/mutsisonblogi

Vierailija
9/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa`?

Vierailija
10/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä ap?

Vierailija
11/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käykää itse lukemassa emilian ask.fm

Vierailija
12/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida

Vierailija
13/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen vihje, tietäjät tietää. Lahtelainen jääkiekosta kiinnostunut nuori tyttö, jolla on aika kallis maku. AP.

Vierailija
14/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Emiliahullut pois ettei tätä _ASIALLISTA_ keskustelua poisteta!

Vierailija
15/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:17"]ÄLKÄÄ LAITTAKO linkkiä! En halua, että blogisti saa katkerilta av-mammoilta enemmän haukkuja. AP.[/quote]

Hahahaa ihan sun kiusaksi kävin pistämässä blogistille (aiheesta) painokommentin. ei haittaa vaikkei julkaisisikaan, mulle tuottaa tyydytystä että ap pahoittaa mielensä. Ei millään blogilla tulisi olla erityisoikeuksia. Muut mukaan http://chicago187.blogspot.fi/

Vierailija
16/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetin Iida-hullu. Fontti taas paljastaa, mitkä ketjun viestit on ap:lta. (Vihje: monta)

Vierailija
17/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:50"]Voi helvetin Iida-hullu. Fontti taas paljastaa, mitkä ketjun viestit on ap:lta. (Vihje: monta)

[/quote]

Eihän ap ole edes vahvistanut kyseessä olevan Iida ja asiallisesti tästä bloggaajasta puhunut, kieltänyt linkin levittämistä yms. Sinulla sen sijaan taitaa olla pakkomielle Iidasta.

Vierailija
18/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap yrittää saada näyttämään tilanteen että muillakin on pieni fonttikoko eikä vain hänellä. mutta aina niissä poistetuissa iidaa haukkuvissa ketjuissa on ollut sama fontti.

Vierailija
19/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:04"]ap yrittää saada näyttämään tilanteen että muillakin on pieni fonttikoko eikä vain hänellä. mutta aina niissä poistetuissa iidaa haukkuvissa ketjuissa on ollut sama fontti.

[/quote]

Ymmärrätkö miten sekopäiseltä kuulostat :D

Vierailija
20/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi joku jääkiekkoilija vai miksi se laji näyttelee niin suurta roolia että pitää ihan oma tunnistekin tehdä ja kommenttiosiossa käydä minuutti minuutilta koko peli läpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan