Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa erään blogistin saamat kommentit!

Vierailija
17.02.2014 |

Kyseisen blogistin elämä kiinnostaa minua, mutta en ymmärrä, miksi hän julkaisee ilmeisesti kaikki saamansa kommentit. Purskahdan itkuun joka kerta kun luen näitä kommentteja, missä blogistia haukutaan läskiksi. Itse olen lievästi ylipainoinen, ja suututtaa kun blogisti on minua itseäni vähän hoikempi. Mitä kyseiset kommentoijat sanoisivat minulle jos näkisivät minut, kuinka läski heistä olisin? Kasvoni ovat erittäin kauniit mutta toi läski särähtää. Minulla on niin huono itsetunto. Haluaisin lukea hänen blogiaan tietääkseni hänen elämästään mutten pysty kun hänen saamansa kommentit loukkaavat minua. Miten voisin kieltää blogistia julkaisemasta läskikommentteja?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:29"]

Onko toi joku jääkiekkoilija vai miksi se laji näyttelee niin suurta roolia että pitää ihan oma tunnistekin tehdä ja kommenttiosiossa käydä minuutti minuutilta koko peli läpi?

[/quote]Eikö Iida ole ollut maajoukkueeseenkin ehdolla?

Vierailija
22/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:54"]Itse olen lievästi ylipainoinen, ja suututtaa kun blogisti on minua itseäni vähän hoikempi. [/quote]

Lievästi ylipainoinen eli 50kg on läskiä ja toiset 50kg on "isoja luita"?

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:54"] Kasvoni ovat erittäin kauniit mutta toi läski särähtää. [/quote]Kasvot kauniit mutta piilossa läskin alla joten ei se läski särähdä, lotisee sun tapauksessa.

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:54"]. Minulla on niin huono itsetunto. [/quote]

No eikös kaikilla läskeillä yleensä ole, tee läskeillesi jotain niin parantuu se itsetunto samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:54"]Itse olen lievästi ylipainoinen, ja suututtaa kun blogisti on minua itseäni vähän hoikempi. [/quote]

Lievästi ylipainoinen eli 50kg on läskiä ja toiset 50kg on "isoja luita"?

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:54"] Kasvoni ovat erittäin kauniit mutta toi läski särähtää. [/quote]Kasvot kauniit mutta piilossa läskin alla joten ei se läski särähdä, lotisee sun tapauksessa.

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:54"]. Minulla on niin huono itsetunto. [/quote]

No eikös kaikilla läskeillä yleensä ole, tee läskeillesi jotain niin parantuu se itsetunto samalla.

[/quote]

Ei toi blogisti millään paina lähellekään sataa kiloa kun ap kertoi olevansa vain vähän isompi. Max 75.

Vierailija
24/34 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:48"]

Onko toi joku jääkiekkoilija vai miksi se laji näyttelee niin suurta roolia että pitää ihan oma tunnistekin tehdä ja kommenttiosiossa käydä minuutti minuutilta koko peli läpi?

[/quote]

Toi selittääkin miksi Iida on niin intohimoinen jääkiekon suhteen. Hauska nähdä, että kaikki naisjääkiekkoilijat eivät näytä rekkalesbolta :)

Vierailija
25/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidalle voisi tilata jonkun näytenumeron jostain nutrilett-dieetistä :D

Vierailija
26/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsapääprinssi sen sijaan deletoi kaiken kritiikin. Kirjoittelee varmaan itse sinne niitä positiivia kommentteja...

Vierailija
27/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:05"]

[/quote]

Toi selittääkin miksi Iida on niin intohimoinen jääkiekon suhteen. Hauska nähdä, että kaikki naisjääkiekkoilijat eivät näytä rekkalesbolta :)

[/quote]

Katsoitko yhtään naisten jääkiekkopeliä olympialaisissa? Jokainen suomen edustaja oli kauniimpi ja timmimmässä kunnossa kuin toi Iida. Muutenkin blogi antaa niin tyhmän ja vastenmielisen kuvan niin onneksi ei päässyt maajoukkueeseen. Häpeä jos tollanen suomea edustaisi.

Vierailija
28/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:28"]

Iidalle voisi tilata jonkun näytenumeron jostain nutrilett-dieetistä :D

[/quote]

Tietääkö joku Iidan sukunimeä ja osoitetta? :D

Vierailija
29/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

Katsoitko yhtään naisten jääkiekkopeliä olympialaisissa? Jokainen suomen edustaja oli kauniimpi ja timmimmässä kunnossa kuin toi Iida. Muutenkin blogi antaa niin tyhmän ja vastenmielisen kuvan niin onneksi ei päässyt maajoukkueeseen. Häpeä jos tollanen suomea edustaisi.

[/quote]

Voisiko Iidan blogi ollakin syynä että maajoukkuekutsua ei tullut? Blogin perusteella, etenkin uuden postauksen "puolihuolimattomasti kirjoitetun" kanada-pelin analyysin perusteella omaa uskomattoman peliälyn. Käytännön toteutuksesta en sitten niin tiedä kun en ole Iidan nähnyt pelaavan.

Suomen olympiajoukkue ei halunnut että joukkueen jäsen kirjoittaa blogia? Salaistakin tietoa olisi saattanut lipsahtaa blogiin ja mediahuomio olisi taattu. Vai eikö Iida ole vaan tarpeeksi kilpailunhaluinen ja motivoitunut ollakseen itse menestynyt kiekkoilija? Blogin perusteella ottaa haukkukommentit todella hyvin vastaan ja välinpitämättömästi miten ne kuuluukin, mutta jos sama asenne on oikeassakin elämässä? Valmentaja antaa haukkuja, Iida ei ota kuuleviin korviinsa.

Vierailija
30/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelipaikkaa Iida pelaa? Maalivahdilta ei oikein vaadita ihan yhtä timmiä kroppaa ja on tuon kommentin perusteella todella hyvin perillä maalivahtipelaamisesta (nosti pointteja mitä en itse olisi osannut ajatella mutta nyt miettien täyttä faktaa) eikä Iida ole yhtään ruma. Olisi hyvä naiskiekon keulakuva nyt Rädyn jälkeen.

M32

Vierailija
31/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enta jos koko Iidan blogi onkin latkamaajoukkueen mainostemppu? Ollut kuitenkin niin vahan aikaa pystyssa.

Vierailija
32/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 02:30"]Enta jos koko Iidan blogi onkin latkamaajoukkueen mainostemppu? Ollut kuitenkin niin vahan aikaa pystyssa.[/quote]

Onko koko Iida edes todellinen hahmo, vai joku parodisoiva näyttelijä? Mitkä olisivat motiivit tällaiseen tempaukseen?

Vierailija
33/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 02:30"]Enta jos koko Iidan blogi onkin latkamaajoukkueen mainostemppu? Ollut kuitenkin niin vahan aikaa pystyssa.[/quote]

Onko koko Iida edes todellinen hahmo, vai joku parodisoiva näyttelijä? Mitkä olisivat motiivit tällaiseen tempaukseen?

[/quote]

Tätä itsekin olen epäillyt.

Vierailija
34/34 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 01:39"]

Mitä pelipaikkaa Iida pelaa? Maalivahdilta ei oikein vaadita ihan yhtä timmiä kroppaa ja on tuon kommentin perusteella todella hyvin perillä maalivahtipelaamisesta (nosti pointteja mitä en itse olisi osannut ajatella mutta nyt miettien täyttä faktaa) eikä Iida ole yhtään ruma. Olisi hyvä naiskiekon keulakuva nyt Rädyn jälkeen.

M32

[/quote]

Iida on ensi olympialaisten aikaan 25, liian vanha jo miksikään keulakuvaksi, vertaa vaikkapa Granlund 2011, oli 18 vuotias. Eiköhän nyt helposti jo nykyisestä joukkueesta löydä Iidaa kauniimmankin keulakuvan joka on kaiken lisäksi hyvä pelaaja. Iida ei selvästi ole kun ei paikkaa joukkueestakaan saanut.