Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja ensikertalaiselle tänään plussanneelle

Vierailija
17.02.2014 |

Tänään kahteen  testiin tuli viivat, iiks! Tunteet on vaihdelleet niin hurjasti aamun jälkeen, etten pysty juuri järjellä ajatteleen. Ihan toivottu tapaus on, vaikkakin pieni järkytys tulikin viivoista :)

Minulla on ollut pari viikkoa kovia kouristavia vatsakipuja? Onko normaalia? Lisäksi tuon ajan on ollut  myös vaihtelevasti ruskeahkoa vuotoa (välillä vähemmän välillä enemmän) ja välillä jopa vähän veristä, normaalia? Kuukautiset hyvin epäsäännölliset mut veikkaan et hedelmöittymisestä on vasta 1-2viikkoa.

Minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Olettko nostaneet annoksen itse heti vai miten olette toimineet? Normaalit kontrollit otettu viime viikolla ja ensi viikolla olisi lääkärin soittoaika. Olen hoidossa yksityiselläpuolella tästä.

Pitäskö mun ottaa yhteyttä heti huomenna neuvolaan vai koska sinne pitäs soitella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Oireet kuulostaa normaalilta :) itse soitin neuvolaan heti seuraavana päivänä, laskette sit hoitajan kanssa milloin pitää mennä ekalle käynnille.

Vierailija
2/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan heti huomenna, saat varmaan ajoissa ajan tuon vuodon takia. :) Olen kuullut, että vuoto on yleistä alkuraskaudessa, mutta itse vuosin vasta limatulpan synnytyksessä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto voi olla ihan normaalia. Itselläni ruskea vuoto kesti viikon plussan jälkeen ja vauva voi hyvin tällä hetkellä (22+6). Kilpparin vajaatoimintakin löytyy, mutta se todettiin vasta raskauden aikana, kehottaisin kuitenkin soittamaan neuvolaan tai lääkärille ennenkuin alat itse lääkitystä säätämään. Itselläni menee tällä hetkellä 1,5tabl 0,1mg Thyroxinia ja arvot sillä viimeinkin kunnossa.

Onnea raskauteesi!

Vierailija
4/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Onpa mukava kuulla rohkaisevia kommentteja... Vuotojen ja kipujen takia jo säikähdin.

-Ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi