Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi töhri valokuvat..

Vierailija
17.02.2014 |

Kyllä ärsyttää!!!! Eli 4v lapsemme sotki äsken tussilla tämän ja viime vuoden kerhon ryhmäkuvat. Nyt on sitten kaikilla naamat väritetty sinisiksi, huoh.. Onko kellään mitään kikkaa millä tussin saisi kuvista pois?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan tiedä voiko valokuvia putsata jollain?????????

Vierailija
2/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan tiedä voiko valokuvia putsata jollain?????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä uudet kuvat.

Vierailija
4/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamosta uudet kuvat. Miksi tuo harmittaa noin paljon? Voitte teininä naureskella niille.

Vierailija
5/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitin kannattaa nyt muistaa että lapsi pääsi käsiksi kuviin koska olit jättänyt ne hänen ulottuvilleen. Samoin tussit.

Ei; en tiedä miten niistä saa tussit pois. Mutta sinun syy tuo on. Olitko vielä tupakalla tapahtumahetkellä? :)

Vierailija
6/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sotkin pienenä vanhempien hääkuvat :-( Onneksi en kaikki ehtinyt....

Vierailija
7/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spriillä varovasti pumpuli tupolla.

Vierailija
8/8 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 15:16"]Ja äitin kannattaa nyt muistaa että lapsi pääsi käsiksi kuviin koska olit jättänyt ne hänen ulottuvilleen. Samoin tussit.

Ei; en tiedä miten niistä saa tussit pois. Mutta sinun syy tuo on. Olitko vielä tupakalla tapahtumahetkellä? :)

[/quote] En tarvitse apua syyllisen löytämisee, sekös tässä nyt olikin pääasia. Tietysti arkureaktioni on ärsytys. Vai oisko pitänyt mennä lapse luokse että "Voi kultanuppunen,anteeks kun äiti jätti näin inhottavast sulle tusseja houkuttimeksi. Tottakai sä sait piirtää ku mä kerran nää sulle unohdin!" Tein parin metrin päässä ruokaa eli olin selin. Kuvat lapsi kaivoi itse laatikoista. Tupakkaa en edes polta. -Ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme