Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä kritiikkiä yhtään

Vierailija
02.11.2020 |

Alkaa ahistaa ja suututtaa, sitä en tiiä näkyykö, vaikea kyl piilotella sitä todella tunnekuohuissa. Mistä tämä johtuu? Ärsyynnyn muutenkin kaikesta mitkä menee pieleen ja muutoksista nykyään, pienistä ja isoista asioista

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua lapsena kritisoitu paljon?

Vierailija
2/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun mutsi? Rageemista 50-luvulta asti. Tauotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina ollut tuollainen, vai onko uusi ilmiö? Oletko ylirasittunut?

Vierailija
4/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida, kun ei tiedä miten paljon ja miten oikeutettua tai epäoikeudenmukaista kritiikkiä joudut sietämään.

Riittävästi epäoikeudenmukaista kritiikkiä asioista, jotka eivät edes ole totta - no en ihmettele jos siihen lopulta hihat käryää.

Tai jos kritisoidaan lievästi mutta asiasta ja raivostut siitä, vaikka ennen et? - onko stressitaso ollut viime aikoina korkealla? Ehditkö nukkua tarpeeksi? Onko sinulla yhtään omaa aikaa?

Vierailija
5/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativalla alalla asiantuntijana?

Vierailija
6/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleensä kotikasvatuksessa. Vanhemmat suojelivat sinua pettymyksiltä. Miten sitä aikuisena osaisi suhtautua niihin, jos ei lapsena oppinut?

Vierailija
7/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin sisareni. Yli 40-vuotias eikä vieläkään pysty ottamaan pienintäkään kritiikkiä vastaan. Ei kestä EDES muiden esittämiä ehdotuksia jos hän on jo itse päättänyt miten tehdään. Tällöin loukkaantuu ja alkaa puhua selän takana pahaa. Hänelle tärkeämpää on näyttäytyä itse hyvässä valossa kuin näyttäytyä esim. sisarustensa kanssa yhdessä hyvässä valossa. Psykologimieheni pitää häntä narsistisena.

Vierailija
8/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista AP, että itse näet ja tunnistat sekä tunnustat asian, se on hyvä alku! Useimmat vaan porskuttaa ja vika on aina toisissa.

Vierailija
9/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taustalla koulukiusaaminen ja sen aiheuttama epäluuloinen persoonallisuushäiriö. Näen liki kaikessa kritiikissä aggressiota. 

Vierailija
10/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yleensä kotikasvatuksessa. Vanhemmat suojelivat sinua pettymyksiltä. Miten sitä aikuisena osaisi suhtautua niihin, jos ei lapsena oppinut?

Meillä oli se että suojeltiin pettymyksiltä ja virheiltä mutta toisaalta äiti saattoi moittia hyvinkin rankasti.

Vierailija
11/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% av-mammoista ei myöskään kestä kritiikkiä.

Vierailija
12/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itsekeskeisen sekopään mielestä muiden tulisi aina omaksua juuri hänen mielipiteet heistä.

Vierailija
13/13 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto? Taustalla kiusaamista tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi