Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OVULOINTI, HALUTTAVUUS gallup

Vierailija
17.02.2014 |

Yhdessä viestissä sanottiin, että mies voi haistaa naisen ovulaation ja se lisää miehen testosteronitasoa. Olisi mielenkiintoista tietää, onko ne naiset yleisesti ottaen halutumpia, joilla ovulaatio tapahtuu kuin ne, joilla sitä ei tapahdu esim. e-pillereiden käytön seurauksena? Siis gallup aiheesta, vedätkö miehiä seksuaalisesti puoleesi ilman yrittämistä ja ovuloitko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt e-pillerit pois 3v sitten miehen kanssa ja en ovuloi (enkä tiedä olenko ovuloinut koskaan, ennen pillereitäkään) luonnollisesti, minulla on yksi lapsi ivf-hoidosta. Olen 23v ja on ainakin tähän mennessä miehet tulleet iskemään. Eli eipä ne taida haistaa ovuloimista/ovuloimattomuutta :D

Vierailija
2/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oman miehen mielestä olen haluttava, ei hormonaalista ehkäisyä, eli ovuloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän oli vasta tutkimus että endometrioosia sairastavia naisia pidetään viehättävänä (erityisesti miehet) vs. muut naiset. Endoa sairastavillahan on hedelmättömyyttä/ovuloimattomuutta. Eli saattaa pikemmin olla päinvastoin.

Lisäksi joillain tulee myös ulkonäköön liittyviä tekijöitä pillerien kanssa, kuten joku saa miehiä syödessään pillereitä koska iho on kunnossa.

Vierailija
4/4 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut e-pillereillä selvästi negatiivinen vaikutus puoleensavetävyyteen, mutta se voi johtua ihan siitä että niiden kanssa minusta tulee totaalisen haluton ja vähän masentunut, ja sellaisen ihmiset yleensä huomaa olemuksesta. Kkun taas ilman hormoniehkäisyä, varsinkin ovulaation aikoihin, olen hyvin halukas ja katselen miehiä kaupungillakin sillä silmällä, pongailen hyvännäköisiä yksilöitä ja usein ne katsoo takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan