Kukaan tilannut kansalaismaskit.fi verkkosivulta maskeja?
Uskaltaako tilata tuolta, onko luotettava firma?
Kommentit (25)
Kesällä vielä maskit tuli nopeasti, mutta nyt alkoi hankaluudet tuon firman kanssa.
Paketti hävisi johonkin ja senkin kertoivat vasta, kun ihmettelin mikä kestää.
Rahoja eivät meinaa millään palauttaa ja ärsyttävintä on just tuo sähköposteihin vastaamattomuus.
Siellä on todellakin asiakaspalvelu tuntematon sana! Ikinä en sieltä enää tilaa.
Huono kokemus. En voi suositella.
Tilasin FFP2 maskeja ja sain kirurgisia. Menevät nuokin kyllä käyttöön mutta harmittaa silti. Laitoin sähköpostitse palautetta, saa nähdä tuleeko mitään vastausta.
Eka tilaus maaliskuussa meni hyvin, joten tilasin lisää marraskuussa. Olen saanut kahdesti vääriä maskeja eikä asia tunnu selviävän millään. Viimeisin viesti heiltä tuli 16.12.
"Viimeiset viikot ovat olleet erittäin kiireisiä ja nähtävästi virheitä on sattunut mukaan normaalia enemmän. Lähetämme ensi viikolla kaikille asiakkaille yleisen viestin koskien hyvityksiä."
Niin paljon virheitä, että kaikille asiakkaille lähtee viesti koskien hyvityksiä? No ei sentään, en ole saanut minkäänlaista viestiä, tilaamiani maskeja tai rahojen palautusta.
Olen ollut tosi tyytyväinen kansalaismaskit.fi- tuotteisiin ja asiakaspalveluun. Minulle ainakin ovat tuotteet tulleet postissa tosi nopeasti, silläkin ihmettelen negatiivista palautetta, harmi. Olen ainakin kolme kertaa tilannut kyseisestä firmasta niin mustia IIR kirurgisia kertakäyttömaskeja kuin FFP2-hengityssuojaimia. FFP2:ssa valkoisia ja eri värillisiä. Niin omaan, kuin yrittäjäpuolisoni käyttöön. Molemmat ovat olleet mielyttäviä ja hajuttomia käyttää. Itse olen vanha astmaatikko ja helposti reagoin juurikin tuoksuihin ja eri aineisiin. Näistä ei ole tullut mitään reaktiota. Tosin FFP2:lla täytyy minun muutenkin ottaa rauhallisemmin kaupassa yms, koska astmaatikkona/"sepelvaltimoisena" en ole käyttänyt näitä venttiilittömiä ennen koronaa. On raskaampaa tuo hengittäminen. Mieheni mielestä molemmat, maskit ja FFP2:set ovat ihan hyviä. Nyt ns.deltamuunnoksen vuoksi on käytetty enempi noita FFP2:sia. Ei ole todellaankaan mikään huijaussivusto, ihan normaali hyvä verkkokauppa !!!