Mikä Tuulin veljen nimeksi?
Ei tarvitse olla T:llä alkava.
Ja sukunimi on perus tavallinen suomalainen :)
Minulla ja miehellä ihan eri maku niin emme saa millään päätettyä...
Kommentit (29)
Sauli (Tuuli ja Sauli, sama lopputavu nimissä kuulostaisi aika kivalta)
Ap voisi antaa muutamia vinkkejä minkä tyyppisistä nimistä itse yleensä tykkää ja millaisista nimistä lapsen isä pitää. Niistä voisi sitten jotkut nokkelat av:lla keksiä nimiehdotuksia, joissa yhdistyy teidän molempien toiveet.
Tuo ei-mitään-tarkoittava nimi oli jo ihan hyvä, mutta lisää toiveita, kiitos. Saako olla moderni, perinteinen, muotinimi, pitkä, lyhyt, pitääkö välttää tiettyjä kirjaimia nimessä, suomalainen, kansainvälinen, tms.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 01:38"]Taneli (koska sopisi yhteen?). Omia lemppareita on Nuutti, Veeti ja Elmo <3
[/quote]
Mun koiran nimi on Elmo :D siksi tuntuu omasta mielestä hassulta, että se on myös ihmisen nimi ja tulee aina mieleen se punainen muppet hahmo jonka nimi on myös Elmo. Mutta toisaalta kauheen söpö nimi jollekkin pojalle :)
No, miten olisi Altti, Aarni tai Viljami? Nämä mielestäni sopivat hyvin Tuulin kanssa; mikäli nyt lasten nimien pitäisi jotenkin "sopia" keskenään! No, ehkä Ridge ja Maija sisaruksina aiheuttaisivat huvittuneisuutta.
Ilmari ei oikein iske valitettavasti :/ eikä myöskään Ilari.
Tuukka olisi hauska pari Tuulille, mutta jotenkin pidän nimeä vähän outona. Onko teistä se ok nimi?
Tiedän ennestään vain yhden Tuukan.