Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako teidän työnantajat työtekijöitä jouluisin?

Vierailija
02.11.2020 |

Saatteko jotain muistamisia tai saatteko vaikka ilmaisen jouluaterian tai jos jotenkin työnantaja muistaa niin miten?
Meillä ei työnantaja muista mitenkään edes jouluateriaa ei ilmaiseksi saada. Olisi kiva jos edes kerran vuodessa kiitettäisiin työnantajan puolelta työstä,varsinkin tämän vuoden jälkeen mutta ei.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa kaikkia ihania lahjoja niiden duunista. Ne on hyvin mietitty ja lämmittävät mieltä, eikä ole  koskaan mitään turhakkeita. Kiitos firmoille, jotka ajattelevat työntekijöitä.

Vierailija
22/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut tietty, sit joululahja maksimi verottomalla arvolla (yleensä jotain hyvin järkevää eikä mitään krääsää) , herkkukoria ja joulukalaa... lisäksi keskenämme jaetaan asiakkailta saadut viinit, kossut, konjakit Yms..

Mielestäni hyvin muistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu olen saanut jotain tarpeetonta tai käyttökelvotonta. Yleensä suklaarasia, kerran liian suuren takin, pari kertaa jotain uskonnollista soopaa (kirjoja) no sain ne kyllä myytyä eli vähän euroja. Kertaakaan en ole ollut iloisesti yllättynyt joten minun puolesta nekin rahat voisi käyttää jonkun palkkaamiseen työpaikalle, apu on aina tervetullutta, edes päiväksi. Yksi työnantaja antoi joulukukan joka oli rikki. Oli siis ostanut ruukullisen joulukukan ja rikkonut sen vahingossa matkalla kukkakaupasta työpaikalle. Sehän ei ollut takoitettu minulle mutta antoi sen sitten minulle kun ei kehdannut sille alkuperäiselle lahjottavalle antaa :D

Vierailija
24/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa ja hyvin!

Viime vuonna saatiin ne suomalaiset Oura älysormukset ja tänä vuonna tulee kevyttoppatakit. Lisäksi on ruokailu. Syksyisin virkistysviikonloppu joka on joka viides vuosi ulkomaanmatka paitsi tänä vuonna ei jäi väliin kokonaan coronan vuoksi.

Vierailija
25/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnalla töissä eikä koskaan 25 vuoden aikana ole saatu mitään. Paitsi viime vuonna! Saatiin käydä koulun ruokalassa syömässä joulupuuroa annos ilmaiseksi.

Vierailija
26/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan herkkulahjakortit, joilla saa valita muutaman mieluisan gourmet-tuotteen. Ihan Sellaisia en ainakaan omilla rahoilla raaski ostaa. Mielestäni tosi kiva juttu 🙂

Vierailija
27/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ostaa joka joulu jokaiselle työntekijälle ison konjakkipullon omilla rahoillaan.

t. yksinyrittäjä

Vierailija
28/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla ei saa mitään, eikä kuulukaan verorahoista saada. Henkilöstöruokalassa oli viimeksi pikkujoulut, työnantaja tarjosi jouluruuat ja kaksi juoma-annosta. Mukana on aina omat juomat (jos niitä haluaa).

Vierailija
29/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutorttu ja muutama suklaakarkki kahvitauolla. Viime vuonna ei ollut tortuista jäljellä kuin murusia kun ehdittiin tauolle.

Vierailija
30/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa tulemaan ajoissa töihin joulupyhien jälkeen. Siinä muistamiset, mutta miksi muuta tarvitsisikaan? Pääasia on, että palkka on aina säännöllisesti ja oikein tilillä.

Vierailija
31/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululounas on jossain kivassa ravintolassa (oon kaupungin työntekijä) Tänä vuonna se on peruttu koronan vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi