"Tulkoon vaikka banaani - kunhan se on terve" toivoo Uino vauvastaan
Mikähän ihme siinä on, että vauvasta saa sanoa, että "ihan sama kumpaa sukupuolta on, kunhan on terve", mutta annappas olla jos minä menisin ja sanoisin, että "ihan sama kumpi on, mutta kunhan siitä ei tule homoa", niin johan olisi ihan kamalan rasistista.
Entäs jos sieltä tuleekin kehitysvammainen, mitäs sitten? Mun sisko on kehitysvammainen, niin sen takia tämä ärsyttää.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kyse siitä, etteikö oikeasti saisi toivoa tervettä lasta, vaan siitä, että MIKSI SE ON OK SANOA ÄÄNEEN, mutta mitään muita toiveita ei saisi esittää?
Ajatelkaa nyt - jos oikeasti menisin sanomaan, että "kunhan siitä ei tule homoa", niin siitähän nousisi hirveä haloo!
Johan sä olet sen tässäkin sanonut moneen kertaan, mutta haloota ei ole silti noussut.
Ihan sama, onko tyttö tai poika tai terve, kunhan ei ole kusipää. Niitä syntyy aivan liikaa muutenkin.
"Tulkaa seuraavaksi käymään pojan kanssa." Sekin on ihan kiva toivotus.
- Kumman näköinen hän on?
- No niin kyllä, mutta onneksi on terve.
Nyt on saatu vaunut yhteistyöllä. Mitä muuta on kinuttu ilmaiseksi??
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä toivon tervettä ja heteroa. Ja toivon, että saa aikanaan ihanan ydinperheen hänkin ❤.
Minulla on kaksi tervettä heteroa, mutta kumpikin on vela ❤️
Vauva on kyllä ihan isänsä näköinen... voisi luulla pojaksi.
kehitysvammaisuus rajoittaa ja sitoo vanhempaa, voi myös aiheuttaa pettymyksen tunteen....