Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika ilman peseytymistä?

Vierailija
02.11.2020 |

Mikä on pisin aika, jonka olette viettäneet ilman kunnollista peseytymistä, siis suihkua, kylpyä, uimista tai saunomista?

Nimimerkillä "Kipsissä ja sietokyvyn rajamailla"

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko yksin? Eikö joku voisi pestä sun hiukset lavuaarissa kampaamotyyliin, että vaan nojaat niskaa siihen reunaan? Silloin ei luulisi kipsin kastuvan. Mulla meni 6vrk kun en leikkauksen jälkeen päässyt toisessa kerroksessa olevaan kylppäriin. Pyyhin itseäni vaan märillä räteillä. Oli kyllä inhottava fiilis niin lyhytkin aika, kun yleensä suihkuttelen aamuin illoin.

Asun yksin enkä pääse kylppäriin asti, saati sitten parturiin. Märät pyyhkeet yms. auttavat hieman, mutta mikään ei voita runsasta juoksevaa vettä, jota nyt on saatavilla vain käsille. Minulla ei ole akrobaatin taitoja.

Ap

Pikku hetki, tulen pesemään sinut lämpimällä pesulapulla. Voitelen myös ihon.

Vierailija
22/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin enkä pääse kylppäriin asti, saati sitten parturiin. Märät pyyhkeet yms. auttavat hieman, mutta mikään ei voita runsasta juoksevaa vettä, jota nyt on saatavilla vain käsille. Minulla ei ole akrobaatin taitoja.

Ap

Asut yksin, etkä pääse kylppäriin? Tätä ei ole huomioitu kotiutuksessa? Onko kylppäri eri kerroksessa? Miten pääset WC:hen? Yleensä pesullä käydään siten, että kipsin alueelle muovipussi/jätesäkki, joka teipataan ihoon kiinni, siten, että vettä ei pääse kipsialueelle.

Mutta, jos et pääse edes kylppäriin, olisi kannattanut mainita tästä kotiutumisvaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja pesee hiuksesi. Kropan saat pestyä vaikka kostealla pyyhkeellä.

Vierailija
24/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittääkö mies jotain feronomeja naista kiihoittavaa tuoksua hikisenä . minulle on kaksi kertaa käynyt niin. asfaltti töistä kun tultiin pohjoisesta minä kuskina äijät halus paikalliseen minua hävetti oma hajunikin äijien iskemät akat ampuskin mun kippuun. toinen vastaava kun sähkö linjoja raivattiin  eikun akat olikin minusta kiinnostuneita. kolmaskin on kun mökki talkkarina vanha piika änki iholle.vaimolle kertonut nämä hän ihmettelee miksi tuonlaisesta stressi pussista kukaan on kiinnostunut

Vierailija
25/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varamiespalvelu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko yksin? Eikö joku voisi pestä sun hiukset lavuaarissa kampaamotyyliin, että vaan nojaat niskaa siihen reunaan? Silloin ei luulisi kipsin kastuvan. Mulla meni 6vrk kun en leikkauksen jälkeen päässyt toisessa kerroksessa olevaan kylppäriin. Pyyhin itseäni vaan märillä räteillä. Oli kyllä inhottava fiilis niin lyhytkin aika, kun yleensä suihkuttelen aamuin illoin.

Ap

Pikku hetki, tulen pesemään sinut lämpimällä pesulapulla. Voitelen myös ihon.

Juurihan minä sanoin, että mikään ei voita runsasta juoksevaa vettä. Pesulapuista ei ole mihinkään. Ja voiteet tekisivät olon vielä ikävämmäksi, kun tarttuisivat ihokarvoihin, palleihin ja partaan.

Ap

Vierailija
26/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain leffoissa nähnyt, kun äijät alasti sumpussa ja joku kapo ruiskuttanut jollain paloletkulla hirveällä paineella vettä äijäkööriin.

Vesi on arvatenkin ollut jääkylmää.

Sori ohi aiheen.

Vierailija
27/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Juoppo kirjoitti:

2 viikkoo armeijan mettä keikalla.

1993 ohjesäännön mukaan sai olla korkeintaan viikon peseytymättä, metsästäkin kiikutettiin saunaan kun viikko oli ryvetty.

Kävin intin 1996. Loppusota kesti kaks viikkoo eikä pesulle päässy kertaakaan. Jos ei suolla rämpimistä lasketa peseytymiseksi...

Luulen, että joku sössi asian, meille ainakin kerrottiin, että viikon välein tulee järjestää porukka pesulle metsästäkin.

Vierailija
28/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa kerran viikossa, mutta niin että seuraava kerta mahtuu aina saman viikon sisälle.

Keskimäärin 5-6 päivän välein siis kunnon täydellinen pesu (hiukset, kasvojen kuorinta, sheivailut, jalkahoidot, ihon rasvaus yms. täyshoito).

Kerran päivässä pesen pimpin ja pepun. Ja vähintään kerran pyrin pesemään myös hampaani.

Myös kainaloita ja jalkoja pesen useammin kuin kerran viikossa.

Käsiäni sen sijaan pesen kymmeniä kertoja päivittäin saippualla tai fairylla. Tai käytän vaikka käsidesiä.

Vierailija
29/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Juoppo kirjoitti:

2 viikkoo armeijan mettä keikalla.

1993 ohjesäännön mukaan sai olla korkeintaan viikon peseytymättä, metsästäkin kiikutettiin saunaan kun viikko oli ryvetty.

Kävin intin 1996. Loppusota kesti kaks viikkoo eikä pesulle päässy kertaakaan. Jos ei suolla rämpimistä lasketa peseytymiseksi...

Luulen, että joku sössi asian, meille ainakin kerrottiin, että viikon välein tulee järjestää porukka pesulle metsästäkin.

Kuule, intti on ollut pitkään jo niin nössöä ettei ne jotka i ole kokeneet sitä aikanaan ikinä usko kuinka karu paikka se oli vuosikymmeniä sitten.

Mitään takuuta lomille pääsystä ei ollut sen enempää kun pesullekaan pääsystä kertaakaan metsäkeikoilla tai virka-apukomennuksilla metsäpaloissa esimerkiksi.

Varusmies oli toisen luokan kansalainen, jonka oikeudet riippuivat hyvin paljon palveluspaikan tavoista, kapiaisista ja juuri ketään niistä ei kiinnostanut se oliko kohtelu reilua vai ei, niin oli oltava mikä käskettiin. Lomat paloi pienistäkin rikkeestä, esim. nappia auki ovista tai hattu päässä sisällä, eikä uusista ollut tietoa joskus kuukausiin jos et ollut esimiesten suosiossa. Mitään mahdollisuuksia vaatia yhtään mitään ei ollut, tottelemattomia laitettiin ruotuun oman porukan toimesta kun yhden aiheuttama ongelma helposti aiheutti runtua koko ryhmälle tai joukkueelle.

Itse ollen ollut kolmisen viikkoa pesemättä komennukselle, kun mitään pesumahdollisuutta ei yksinkertaisesti ollut. Sen jälkeen toki kassulla pääsimme kalustohuolon jälkeen saunaan ja sitten jo iltapäivällä varhennetulle iltalomalle. Harvoin on olut maistunut niin hyvälle kun silloin :D

II/80

Vierailija
30/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk kesällä eräilyä, kävin kyllä järvessä ja pesin pyykkiä jos semmonen sattui vastaan.

Vierailija
31/31 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tai 4 vrk influenssassa kovassa kuumeessa. Kyllä kuvotti, mutta en vain jaksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä