nainen, suostuisitko seksiin setämiehen kanssa?
Sellaisen vaikka viiskymppisen kanssa. Millaista luulet että se olisi?
Jos suostuisit, kerro ikäsi!
Kommentit (22)
Hyi, en missään nimessä. Vaikka olen itsekin jo 52. Olisi niin noloa sählätä puolikovan kanssa.
En, en haluaisi edes keskustella sellaisen kanssa saatika olla lähellä. Yök. Työpaikan pikkujouluissa esimies -juuri tuollainen paĺlomahainen pienimunainen kaljupää tappi, tanssitti kokoä ryhmänsä naiset, ja sen jälkeisinä vuosina ollaankin menty yhdessä tyttöjen kanssa baariin silläaikaa kun muut juhlii.
Ei kaikki ole ns setämiehiä. Mun mies esim. aivan himoittava ja kova ja isokaluinen taitava ja upea kaikinpuolin. Ja todellakin hyvännäköinen! Moni nuorempi nainen kuolaa hänen herkkullista ulkomuotoaan. Ei mikään läskimaha...ja siis antaa jokapäivä ihanat orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole ns setämiehiä. Mun mies esim. aivan himoittava ja kova ja isokaluinen taitava ja upea kaikinpuolin. Ja todellakin hyvännäköinen! Moni nuorempi nainen kuolaa hänen herkkullista ulkomuotoaan. Ei mikään läskimaha...ja siis antaa jokapäivä ihanat orgasmit.
No sitten se ei ole oikea setämies, vaan mielikuvitusystävä.
Vierailija kirjoitti:
En, en haluaisi edes keskustella sellaisen kanssa saatika olla lähellä. Yök. Työpaikan pikkujouluissa esimies -juuri tuollainen paĺlomahainen pienimunainen kaljupää tappi, tanssitti kokoä ryhmänsä naiset, ja sen jälkeisinä vuosina ollaankin menty yhdessä tyttöjen kanssa baariin silläaikaa kun muut juhlii.
Olet kuitenkin itse antanut hänelle kukkasi, kun kerran hänen erektoituneen peniksensä pituudenkin tiedät. Mitä tämä sinusta sitten tekee?
Tiedän yhden 50-vuotiaan miehen, jonka kanssa todellakin harrastaisin seksiä jos saisin.
On todella komea, karismaattinen ja minun tyylinen mies.
Ei se ikää katso, jos on omaan makuun sopiva tyyppi.
Toki niitä on todella harvassa, mutta on kuitenkin!
Seksissä nyt ei ole muutenkaan väliä minkä ikäisiä osapuolet on, kunhan on täysi-ikäisistä kyse.
Parisuhteeseen pistän iälle painoarvoa, en muutoin.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se ei ole oikea setämies, vaan mielikuvitusystävä.
Aviomies on. Malliainesta!
mites jos kysyisi viitsiikö kukaan laittaa sisään 50v naista?
kun kääntää sen kontalleen niin ajetut kilometrit näkyy valitettavasti
kiimaliukkaus on vaihtunut sellaiseen tapettiliisterin tapaiseen näljään jossa hajahtaa kusi sekä joku muu aromi mutta en kehu sitäkään.
ei se auta vaikka sheivaa kun takaapäin stekkaa niin toosan alta pilkistää vielä satakerta ja juoksumaha
vaitettavasti asia on näin
Vierailija kirjoitti:
mites jos kysyisi viitsiikö kukaan laittaa sisään 50v naista?
kun kääntää sen kontalleen niin ajetut kilometrit näkyy valitettavasti
kiimaliukkaus on vaihtunut sellaiseen tapettiliisterin tapaiseen näljään jossa hajahtaa kusi sekä joku muu aromi mutta en kehu sitäkään.
ei se auta vaikka sheivaa kun takaapäin stekkaa niin toosan alta pilkistää vielä satakerta ja juoksumaha
vaitettavasti asia on näin
Pyllistäppäs tännepäin ukko, niin katsotaan mitkä on sun näkymäs! Ikä kun tuppaa vaikuttamaan niin naisiin kuin miehiinkin, TASAPUOLISESTI.
Olen 25-vuotias ja kyllä mielelläni harrastaisin seksiä karismaattisen, hyväkäytöksisen, siistin ja älykkään 'setämiehen' kanssa. Olen kyllä harrastanutkin viisikymppisten kanssa. En välitä niin paljon iästä vaan hyvästä käytöksestä ja siististä olemuksesta, sisällöstä sekä seksuaalisesta yhteensopivuudesta. Olen tavannut ikäisiä miehiä, ketkä ovat olleet melko keskenkasvuisia. Ei saa minua märäksi tuollaiset.
No ei, itse asiassa jo 45 vuotiaana alkaa hiipua sekä mieskunto että työkunto, sen jälkeen on loppuliukua saattohoitoon asti.
Katsokaa vaikka DRESSMAN mainoksia...aivan ykkösupeita vanhempiakin miehiä...jäävät koltiaiset kolmosiksi, nelosiksi tosta vaan!
No ei viiskymppiset parikymppisille keskimäärin pärjää, mutta laatuyksilöt on laatuyksilöitä vanhempanakin.
Pätee niin naisiin kuin miehiinkin.
En yleensä, mutta työpaikalla on sellainen mukava setämies josta pidin heti kun tapasin. Reilu ja kiva ja hauska, eikä yhtään flirtti. Tulin tänne töihin 35 vuotiaana suoraan kortistosta ja setämies omien hommiensa ohessa neuvoi ja näytti, ja korjaili vähän jälkiäkin, niin että jäin sille vähän kiitollisuuden velkaan, silloin kun oli kovat paineet että homma vakinaistetaan. Joka tapauksessa, vaikka sillä on hiuksia aika vähän ja muutenkin tuollainen viiskymppisen kirjanpitäjän näköinen, niin mun tulee siitä niin hvyä fiilis että kun se hymyilee mulle niin tunnen kostuvani.
Antaisin jos rahaa annetaan vaihdossa. Setämies satalappusen kanssa nii jo rupee housut putoon. Ilman rahaa ei tulis kuuloonkaan :)
Vierailija kirjoitti:
No ei viiskymppiset parikymppisille keskimäärin pärjää, mutta laatuyksilöt on laatuyksilöitä vanhempanakin.
Pätee niin naisiin kuin miehiinkin.
.
Missä ei pärjää? Äänen korkeudessa?
Panisin jos mies antais luvan. N416
En todellakaan, kuvottavaa.