Teetin vasektomian mutta en kertonut avokille asiasta
Olemme avopuolison kanssa sopineet, että lapset eivät kuulu suunnitelmimme. Olen kuitenkin havainnut, että kumppanilla saattaa olla salaisia toiveita tai jopa suunnitelmia siitä, että tulisi kuitenkin raskaaksi - enemmän tai vähemmän "vahingossa".
Kävin teettämässä vasektomian, mutta en kertonut tästä kumppanilleni. Olenko kamala ihminen? Minun keho, minun siittiöt, minun päätös.
Kommentit (49)
Jokainen huolehtii omista asioistaan.
T. naiset ketjussa Muija valehtelee syövänsä pillereitä
Teillä ei taida olla kovin läheinen suhde jos tuon pystyit salaa tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeää antaa toisen syödä pillereitä, jotka lisäävät ainakin syövän ja veritulpan mahdollisuutta. Seksielämäkin parantuisi ilman niitä koska pillerit vähentää halukkuutta.
Sinänsä on hienoa ja rakkauden teko teettää vasektomia, mutta salaaminen pilaa hyvän asian.
Minä syön pillereitä vaikkei ole seksiäkään. Olo niin paljon parempi pillerien kanssa.
On vartalosi, oma asiasi. Jos avokkisi kysyy asiasta ja valehtelet, niin saatat menettää suhteen. Mutta mikään juridinen rikos se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeää antaa toisen syödä pillereitä, jotka lisäävät ainakin syövän ja veritulpan mahdollisuutta. Seksielämäkin parantuisi ilman niitä koska pillerit vähentää halukkuutta.
Sinänsä on hienoa ja rakkauden teko teettää vasektomia, mutta salaaminen pilaa hyvän asian.
Eipä näille varmaan ole niin väliä naisen terveydellä - eikä niillä seksihaluillakaan sen puoleen, koska oikeesti ei näillä mitään kumppania ole koskaan ollut eikä varmaan koskaan tule olemaankaan. Kuivaharjoittelevat täällä av:lla ”parisuhdetaitoja” niillä eväillä, mitä ovat netin naisvihapalstoilta oppineet.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä naiset? Sen ketjun ap kertoi siellä keskustelevansa yksityisesti jonkun toisen jankkaajan kanssa ja hääti muita pois häiritsemästä turhilla parisuhdejutuillaan. Yleisellä tasolla halusivat vaan naisia haukuskella siellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä naiset? Sen ketjun ap kertoi siellä keskustelevansa yksityisesti jonkun toisen jankkaajan kanssa ja hääti muita pois häiritsemästä turhilla parisuhdejutuillaan. Yleisellä tasolla halusivat vaan naisia haukuskella siellä...
Miten niin ap? Minä myös huomasin jatkuvan kehää kiertävän puheenaiheen muuttamisen enkä aloittanut ketjua.
Jokaisella on oikeus omaan kroppansa mutta tietty suhteessa olisi siitä molempien osapuolten olla rehellinen. Ei minusta isäksi huijaaminenkaan oikein ole!
Ja joo, meillä on ollut tuttavapiirissä pari tapausta joissa on ensin yksissä tuumin päätetty ettei hankita lapsia ja sitten rouvan mieli onkin muuttunut. Ja onhan ihmisellä oikeus siihenkin mutta se vaan pitäisi sopia kumppanillekin. Toinen näistä pareista erosi, toisen mies on nyt päättänyt haluta lapsia.
Väärin ja väärin...
Ensinnäkin, se ketju ei ollut minun aloittamani.
Toiseksi, minulle ei ole tehty vasektomiaa, olen syntyjäni hedelmätön