Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetin vasektomian mutta en kertonut avokille asiasta

Vierailija
02.11.2020 |

Olemme avopuolison kanssa sopineet, että lapset eivät kuulu suunnitelmimme. Olen kuitenkin havainnut, että kumppanilla saattaa olla salaisia toiveita tai jopa suunnitelmia siitä, että tulisi kuitenkin raskaaksi - enemmän tai vähemmän "vahingossa".

Kävin teettämässä vasektomian, mutta en kertonut tästä kumppanilleni. Olenko kamala ihminen? Minun keho, minun siittiöt, minun päätös.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla kertomatta, jos ette ole avioliittoon menemässä. Jos naiselle meinaan saatuu vahinko lapsi on automaaattisesti sinun ja sinä maksat vaikka pystyttäisiin osoittamaan ettei lapsi ole sinun.

Eikö isyyden voi kiistää ja perua 2 vuoden sisällä? Jos nainen haluaa lapsen, ei kannata ihmetellä, jos hankkii jonkun muun spermalla. Hedelmällisyystutkimuksiinkin voi puolisonsa pyytää ja silloin tilanne selviää.

Juurikin tuo 2 v on raja. Se mies, josta tuli virallisesti isä lapsille, joiden isä ei tiennyt olevansa, kertoi haastattelussa itsekin miettineensä, että miksi lapset eivät näytä yhtään häneltä. Kuulema oli useammat mummot ja täditkin etsimällä etsineet yhteneväisyyksiä "onhan teillä molemmilla silmät päässä, näyttää samalta kunhan kasvaa" jne, ja mies sitten kiltisti oli ollut tekemättä asiasta numeroa. Tosi paha mieli tuon äijän puolesta, oli kyllä sellainen tosi elämän oikeasti kilt ti kilt tis vissiin.

Vierailija
22/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt on niin salassa pidettävää, kun kumpikaan ei halua lapsia? Tänään nämä ehkäisyasiat tuntuu olevan palstapeikoilla esillä enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*joiden isä luuli olevansa

Vierailija
24/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeää antaa toisen syödä pillereitä, jotka lisäävät ainakin syövän ja veritulpan mahdollisuutta. Seksielämäkin parantuisi ilman niitä koska pillerit vähentää halukkuutta.

Sinänsä on hienoa ja rakkauden teko teettää vasektomia, mutta salaaminen pilaa hyvän asian.

Nainen on ihan vapaa valitsemaan syökö niitä pillereitä vai ei, turha siitä on yhtään ketään muuta syyttää. Nyt valoja päälle siellä.

Pakkohan niitä on syödä kun on yhdessä sovittu, että lapsia ei tule. Nyt olisi hyvä tilaisuus nauttia hormonittomasta elämästä ilman raskaudenpelkoa, mutta ilkeä mies ei sitä salli.

Vierailija
25/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeää antaa toisen syödä pillereitä, jotka lisäävät ainakin syövän ja veritulpan mahdollisuutta. Seksielämäkin parantuisi ilman niitä koska pillerit vähentää halukkuutta.

Sinänsä on hienoa ja rakkauden teko teettää vasektomia, mutta salaaminen pilaa hyvän asian.

Nainen on ihan vapaa valitsemaan syökö niitä pillereitä vai ei, turha siitä on yhtään ketään muuta syyttää. Nyt valoja päälle siellä.

Pakkohan niitä on syödä kun on yhdessä sovittu, että lapsia ei tule. Nyt olisi hyvä tilaisuus nauttia hormonittomasta elämästä ilman raskaudenpelkoa, mutta ilkeä mies ei sitä salli.

Ei ole pakko. Vtty että on i d i o o t t e j a ä m m i ä

Vierailija
26/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, mitä turhaa jotain pillereitä syödä tai kierukoita käyttää, on varmat päivät ja kondomit! Ja aina voi käydä abortista!

Tai sitten huolehtii ehkäisystä jos niin on sovittu.

Jos mies olisi käynyt selän takana pistämässä piuhat poikki, olisi tullut ero. Ei siksi että olisin halunnut lapsia, vaan luottamuksen takia. Minä kävin sterilisaatiossa, sitä ei kyllä olisi pystynyt salaa tekemään, jäi vatsaan kaksi arpea tähystyksessä. Kai miehillekin jotain jälkiä jää vaikka helpompi toimenpide on?

Vierailija
27/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo

Vierailija
28/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä kumppanille, ettei hänen tarvitse turhaan syödä pillereitä. Elämänlaatunne voi parantua kunhan hän saa hormonitasonsa taas normaaleiksi.

Vasektomia on paras ehkäisykeino. Siinä on kaikkein vähiten haittapuolia tai sivuvaikutuksia.

Onko oikeasti niin tyhmiä ihmisiä että niitä ehkäisyyn nielevät? Miksi?

Kortsu tai housujen jalassa pitäminen aiheuttaa liikaa terveyshaittoja?

Joillekin seksi on tärkeää joten en ymmärrä kommenttiasi housuista.

Kortsu ei ole luotettavimmasta päästä sen lisäksi että siinä oma säätämisensä, toki sitten kääntöpuolena on se että se on ainoa joka suojaa taudeilta.

Vierailija
29/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin tietää että olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä turhaan sillä mies on tehnyt salaa vasektomian, pakkaisin kamani samana päivänä.

Vierailija
30/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat ap ne merkit, joista kuvittelet vela-vaimosi haikailevan lapsia?

Vierailija
31/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsistä, et teettänyt ;) Mutta noin muuten asiaan, ei tietenkään tarvitse kertoa puolisolleen asioita joita ei halua. Itse en tuollaista suhdetta pitäisi minään, mutta eipä mitään, kun ei ap:lla nyt sentään oikeasti mitään kumppania ole :D

Vierailija
32/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen asia sovittu niin eiköhän okei se vasektomia.

Vierailija
33/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama hlö, joka perusti ton e-pilleri-ketjun?

Onko tää joku sun tapa testata meitä, että vastataanko eri tavalla nyt kun asetelma on käännetty toisinpäin (eli mies tekee jotain eikä nainen)? Huoh.

Itseäni jopa velana ärsytti tuo pilleri-ketju! Kymmeniä sivuja, jossa pyydetään naisia kertomaan miksi asia x on väärin miehiltä muttei naisilta, mutta kuitenkaan mikään vastaus ei riittänyt.

Kiitti, vaihdan johonkin toiseen keskusteluun.

Vierailija
34/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä kumppanille, ettei hänen tarvitse turhaan syödä pillereitä. Elämänlaatunne voi parantua kunhan hän saa hormonitasonsa taas normaaleiksi.

Vasektomia on paras ehkäisykeino. Siinä on kaikkein vähiten haittapuolia tai sivuvaikutuksia.

Onko oikeasti niin tyhmiä ihmisiä että niitä ehkäisyyn nielevät? Miksi?

Kortsu tai housujen jalassa pitäminen aiheuttaa liikaa terveyshaittoja?

Kondomi ehkäisykeinona ei ole pidemmän päälle kovinkaan luotettava ja kuten ihmiskunnan historiastakin tiedämme, pidättyminen seksistä on lähinnä hyväuskoisten utopistinen fantasia.

Vierailija
35/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun mieheni käyny myös jossain salaisessa toimenpiteessä kun tyypille ei ole maistunut seksi enää vuosikausiin. Parast vaan viheltää vaihtoon moinen laiskuri

Vierailija
36/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanan luottamukselliselta suhteelta, kun ei tuollaista asiaa voi kertoa.

Lisäksi kyllä mä puolisona hämmästelisin, jos mies olisi muutaman päivän pallit turvoksissa ja mustelmilla (joo se kipu serkkupojan mukaan tuntui ekat päivät kuin hevonen olisi potkaissut -itsellä ei kokemuksia tokikaan, no steri on tehty mutta kipu lienee erilainen kuitenkin). Aika sissi oot jos avokiltasi olet moisen asian pystynyt peitelemään. Tai valehtelemaan jotain höpöphöpöä. 

Eli aloitus on todennäköisesti trollausta.

Minulla on kokemusta. Ei sitä voi puolisolta salata. Pallit ovat todella "täyteläiset" ja mustat yli viikon. Ja osa varrestakin. Lisäksi siinä on pidettävä pallireppua, tukemassa, pari viikkoa.

Minulla ei ollut kipuja juurikaan. Kivut ovat jokaisella omanlaisensa.

Jos vasektomian pystyy salamaan, niin puoliso on sokea, tai alastomana ollaan vain pimeässä.

Aloitus on naistrollin.

Vierailija
37/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanan luottamukselliselta suhteelta, kun ei tuollaista asiaa voi kertoa.

Lisäksi kyllä mä puolisona hämmästelisin, jos mies olisi muutaman päivän pallit turvoksissa ja mustelmilla (joo se kipu serkkupojan mukaan tuntui ekat päivät kuin hevonen olisi potkaissut -itsellä ei kokemuksia tokikaan, no steri on tehty mutta kipu lienee erilainen kuitenkin). Aika sissi oot jos avokiltasi olet moisen asian pystynyt peitelemään. Tai valehtelemaan jotain höpöphöpöä. 

Minulla on kokemusta. Ei sitä voi puolisolta salata. Pallit ovat todella "täyteläiset" ja mustat yli viikon. Ja osa varrestakin. Lisäksi siinä on pidettävä pallireppua, tukemassa, pari viikkoa.

Jos vasektomian pystyy salamaan, niin puoliso on sokea, tai alastomana ollaan vain pimeässä.

Aloitus on naistrollin.

Höpöhöpö. Mun mies kävi  aamupäivällä vasektomiassa, ei suostunut esilääkitykseen, koska ajoi suoraan operaatiosta töihin. En koskaan edes tajunnut missä ne arvet/tikit on, kun ei heti homman jälkeen tullut väijyttyä toisen palleja. Mutta sen verran tiedän, ettei ne mustat olleet, saati varsi mustana.

Vierailija
38/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, mitä turhaa jotain pillereitä syödä tai kierukoita käyttää, on varmat päivät ja kondomit! Ja aina voi käydä abortista!

Tai sitten huolehtii ehkäisystä jos niin on sovittu.

Jos mies olisi käynyt selän takana pistämässä piuhat poikki, olisi tullut ero. Ei siksi että olisin halunnut lapsia, vaan luottamuksen takia. Minä kävin sterilisaatiossa, sitä ei kyllä olisi pystynyt salaa tekemään, jäi vatsaan kaksi arpea tähystyksessä. Kai miehillekin jotain jälkiä jää vaikka helpompi toimenpide on?

Miehelläni ei ole kyllä mitään jälkiä. Toisaalta jos puleeraa kiveksiä ja sheivailee, ja niitä nianen läheltä katselee hyvässä valossa, niin varmaan voi näkyä jotain. Naurattaa ajatuskin vasektomiatarkastuksesta otsalampun ja höylän kera :D

Vierailija
39/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki miehen teon! On kaikille parasta, että hän ei lisäänny.

Vierailija
40/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on naistrollin.

Höpöhöpö. Mun mies kävi  aamupäivällä vasektomiassa, ei suostunut esilääkitykseen, koska ajoi suoraan operaatiosta töihin. En koskaan edes tajunnut missä ne arvet/tikit on, kun ei heti homman jälkeen tullut väijyttyä toisen palleja. Mutta sen verran tiedän, ettei ne mustat olleet, saati varsi mustana.

Kyllä miheni pussit olivat mustat ja turvoksissa. Ne sheivataan sairaalassa, ei leikata karvaisena. Nyt, vuosien jälkeen, ei arpia löydä vaikka olen katsonut!