Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl Plus -oharit

Vierailija
02.11.2020 |

Olen menettänyt jo vaikka kuinka monet bonukset, kun olen unohtanut lukea päivittäin ja perinpohjin Lidl Plus -sovellusta. Koodini muistan kyllä aina näyttää kassalla. Mutta ne bonukset vanhenee muutamassa päivässä tai muutoin unohtuu sinne puhelimen syövereihin. Ärsyttävä systeemi. Häviää naapurikauppojen korteille, joissa ei tarvitse kaikkea tehdä itse. Ja kuka edes käy ruokakaupassa päivittäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan typerää temppuilua koko sovellus ja tarjousten aktivointi. Tykkään Lidlistä, mutta tämä sovellus on ihan p:seestä.

Tarpeeksi hankalaa siinä kassajonossa kaivaa puhelinta yhdellä kädellä laukusta, samalla kun lataa ostoksia hihnalle ja yrittää osua siihen lukijaan jonkun muovikuplan sisällä. Sitten muistaa, että ai niin, täällä piti olla ne tarjoukset ennakkoon aktivoituna, enpäs ole muistanut. Ainakaan tämä sovellus ei meillä lisää Lidlissä käyntejä, ärsytystä kyllä sitäkin enemmän. Oliskohan kannattanut tutkia asiakkaiden reaktioita vähän tarkemmin, ennenkuin lanseeraavat tuollaisen hankalan systeemin.

Vierailija
2/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon go lähinnä tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin jo sovelluksen. todella huonoja ne tarjoukset mitä sovelluksessa on. Ei ainoatakaan tuotetta mitä olisi ikinä ostanut.

Vierailija
4/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistin jo sovelluksen. todella huonoja ne tarjoukset mitä sovelluksessa on. Ei ainoatakaan tuotetta mitä olisi ikinä ostanut.

Samaa mieltä, että tarjoukset ovat olleet todella kuraa! Kyllä minusta kanta-asiakkuudesta pitäisi palkita ja kannustaa käymään vähän houkuttelevimmilla tuotteilla ja tarjouksilla.

Vierailija
5/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi toimia paremmin, jos kupongit tulisi sen mukaan, mitä on aiemmin ostanut, tulisi käytettyä jos olisi oikeasti hyviin tuotteisiin. Ja ne bonukset ei saisi vanhentua niin pian, pitäisi pysyä voimassa ainakin kuukauden. Ja kännykkää on minustakin hankala näyttää siinä kassalla. En ole enää käyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän