Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa tätä miestä!!

Vierailija
16.02.2014 |

On olemassa herra säätö, jonka kanssa on-off juttua kestänyt useamman vuoden. Mies, jos on kavereineen vaikka ulkona liikenteessä viikonloppuna niin miehen kaverit moikkaavat tosi reippaasti ja tulevat suunnilleen juttelemaan minulle, mutta mitä tekee säätö; moikkaa mua tosi vaivaannuttavasti, saattaa vain vähän nyökätä tai moikata niin että just ja just pystyy huulilta lukemaan sanan moi. Tai toinen vaihtoehto on se, että ei ole näkevinäänkään minua. Saattaa kyllä kotiin lähtiessä käskeä kavereiden lähtemään edeltä kotiin ja jäädä sitten vasta juttelemaan minulle. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Minusta on tosi omituista, että kaverit moikkaavat minua ihan kuin olisin heidänkin kaverinsa, mutta itse mies on kauhusta jäykkänä eikä pysty sanomaan minulle mitään. Miksi??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onhan muitakiin miehiä uskollisia kunnollisia ja fiksuja!!! Se häpeä sua kun käyttii hyväksi ja ei sillei sen enempää... Jätä hänet vaan siunauksella ja kaikki kääntyy vielä hyväksi:).

Vierailija
2/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli jo vastannut samaa kuin itsekin aioin vastata: jos miestä pitää tulkita, niin se ei ole kiinnostunut tai sitten haluaa pelkkää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaivaantunut seuraavista syistä:

1) häpeää sinua

2) on haukkunut sinua niille kavereille / kaverit ovat haukkuneet sinua

3) hänellä on jossain joku suhde, josta ei kerro sinulle

4) hänellä on useita vastaavia hoitoja

5) haluaa viettää poikien kanssa iltaa ja pelkää, että liimaudut seuraan

Olisiko mitään positiivista syytä olemassa tuolle käytökselle? En keksi ainakaan.

Vierailija
4/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sua?

Vierailija
5/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä pitää tulkita niin se on merkki siitä, että mies kannattaa pistää kiertoon. Unohda.

Vierailija
6/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpee sua

Vierailija
7/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua, että kukaan saa tietää, että teillä on ollut jotain keskenänne. Oletteko molemmat sinkkuja? Jos olette, valitettavasti mies näyttää häpeävän sinua. 

Vierailija
8/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksipuolinen suhde teillä :D Seksiä sentään on? Siihen osallistuu innolla?

Vierailija
9/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä?

Vierailija
10/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis juttuhan on kaikille yhtä julkinen kuin se, että olisimme oikeasti yhdessä.. ja siis sinkkuja molemmat. Mutta miksi häpeää?? 

Vierailija
11/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen mies. Menisin juttelemasn sille juuri tuolloin.

Vierailija
12/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää, koska ei ole saanut sua kokonaan? Vaikka toivoisi? Oletteko sinun johdollasi vain osa-aika pariskunta? 

Vierailija
13/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut harrastamaan seksiä tuollaisen kanssa? :(

Vierailija
14/14 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Häpeää, koska ei ole saanut sua kokonaan? Vaikka toivoisi?''

No mies on itseasiassa, ei varmaan tule yllätyksenä, se jolla on nämä sitoutumisongelmat. Uskon, että hän kyllä tietää että saisi minut kokonaan jos haluaisi, se että juttu ei etene on nyt miehestä kiinni. Miehellä on huono itsetunto ja hän on kuullut kavereilta jotain pientä vittuilua jutustamme ja hän ottaa sen todella henkilökohtaisesti eli ei kestä toisten jutun heittoa ja on joskus kännissä sanonut että olisi halunnut tehdä asioita kanssani mutta kun on niin ujo. On ihan erilainen kanssani kahden kesken kuin kavereiden edessä. Siksi ihmettelenkin tätä, että miehen kaverit moikkailevatkin niin rennosti ja juttelevat normaalisti, mutta mies sitten muuttuu täysin.. Muutaman kerran olen miehelle sanonut, että ei tarvitse ottaa yhteyttä jos ei halua olla kanssani oikeasti, mutta sitten miehelle iskee paniikki ja on hetken verran tositosi ihana ja sitten kun taas menee hyvin niin pakenee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme