Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma pysähtyy, kun on olympialaiset. Ainiin, paitsi ei naisten.

Vierailija
16.02.2014 |

Onhan jonkun ostettava ja tehtävä ruokaa ja hoidettava koti sekä lapset. Miten ihmeessä naiset alistuu siihen, että mies asuu kaksi viikkoa sohvalla? Ei naisien maailma voi ikinä pysähtyä kahdeksi viikoksi.

Itsellä mies kyllä käy kaupassa, hoitaa kodin ja lapsetkin tällä hetkellä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Ei kiinnosta PASKAAKAAN mikään urheilun töllöttäminen.

T: karvainen miehinen mies.

Vierailija
2/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mies nyt on siellä sohvalla koko olympialaisten ajan? Ei se ap:n mies mikään erityistapaus ole, eläkeläiset niitä kisoja töllöttävät aktiivisesti ja hyvä niin, onpa heilläkin tekemistä ja saavat vastinetta yle-verolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs just sohvalla röhnötän miehen vieressä kattomassa kisoja.. Aika sopivasti, mies oli tiistaina jalkaleikkauksessa joten eipä tuo muutenkaan vois mitään tehdä.:D Ja sais tuo muutenki kattoa, jännäähän tuo on.

Vierailija
4/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä katson kisoja enemmän kuin mies. Ei asuta viikonloppuja lukuunottamatta yhdessä, joten mies hoitaa itse oman kotinsa ja minä omani. Ei ongelmia :)

Vierailija
5/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse olikin nyt nimenomaan siitä miten lapsiperheen rutiinit eivät voi "kadota" televisio-ohjelmien takia. Esim. teenpä ruokaa kun tämä lätkä loppuu kahden tunnin päästä vaikka lasten pitäisi olla jo nukkumassa...

Jotkut miehet ihan oikeasti ajattelevat näin.

ap

Vierailija
6/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan jätä hommia tekemättä kisojen takia. Silloin vaan yhdessä suunnitellaan aikataulut etukäteen, niin voidaan molemmat seurata kisoja. Mies laittoi eilenkin molemmat ruoat, kävi kaupassa, laittoi kuopuksen nukkumaan. Lapset saavat ruokansa vaikka erätauolla. Kukaan ei kärsi enkä mä hoida hommia yksin, vaan molemmat kyttäämme kisoja ja teemme hommia :)

Vierailija
7/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuijottanut kisoja nyt viikon eikä maailma ole pysähtynyt. Ruoanlaittoon ja pyykinpesuun ei kauaa mene ja erätauot ovat hyviä puuhailutaukoja. Sinun ongelmasi on se että vertailet tekemiänne töitä, ei olympialaiset. T. Yh

Vierailija
8/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 12:06"]

Kyse olikin nyt nimenomaan siitä miten lapsiperheen rutiinit eivät voi "kadota" televisio-ohjelmien takia. Esim. teenpä ruokaa kun tämä lätkä loppuu kahden tunnin päästä vaikka lasten pitäisi olla jo nukkumassa...

Jotkut miehet ihan oikeasti ajattelevat näin.

ap

[/quote]

Mitäs olette valinneet niitä tampioita miehiksenne?

Vierailija
9/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten maailma pysähtyy vastaavasti kun tulee salatut elämät. 

Ja sitä saatanaa jatkuu läpi vuoden!

Vierailija
10/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas alottajalla olkiukkojen olkiukko. Miehet tuijottaa vaan olympialaisia kaksi viikko sohvalla, mutta ei oma mies, joka hoitaa tälläkin hetkellä kaiken. Ei myöskään kenenkään muun kirjoittajan mies jätä velvollisuuksia, mutta kuitenkin kaikkien muiden maailma pysähtyy, paitsi naisten!!11

Vierailija
11/11 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on suosittu näiden kisojen aikana velttoja valintoja. Tehdään ruokia mitä voi syödä ainakin pari päivää eli paljon uuniruokia sekä keittoja. Asiat voi ottaa pari viikkoa vähän löysemminkin. Ei kaiken tarvitse aina olla niin tip top vaan asiat tärkeysjärjestykseen. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi