Päättele koulutukseni ja sosiaaliluokkani
Rakastamme pieru- ja kakkahuumoria. Minulla on kaksi tyttöä, 2- ja 3-vuotiaat. Yhdessä pieremme ja nauramme toistemme pieruille. Tyttäreni iloisesti kertovat, että "minä pieraisin" ja perään kysyvät että haiseeks. Ja löyhyttävät käsillään että hyhhyh. Lisäksi he pyllistelevät mielellään minulle ja muille perheenjäsenille. Viihtyvät alasti ja näyttävät pyllyjään innolla. Juttelevat peppureiästä ja kakkasta ja pissasta. Pieruhuumori on meille sydämen asia.
Mitä päättelet minusta?
Kommentit (11)
Ap, häpeäisit! tuo on vulgääriä ja ei ole ollenkaan normaalia, että lapset juttelevat peppurei'istä. Meillä ei ole mitään tuollaista, normaali perhe ollaan. Onko teillä asiat kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:48"]
Ap, häpeäisit! tuo on vulgääriä ja ei ole ollenkaan normaalia, että lapset juttelevat peppurei'istä. Meillä ei ole mitään tuollaista, normaali perhe ollaan. Onko teillä asiat kunnossa?
[/quote]
Mikäs tässä ongelma, senkin hienopieru *prööt*
Näin äkkiseltän veikkaan että ap on lääkäri, kun on noinkin mutkaton suhtautuminen ruumiinaukkoihin ja -toimintoihin.
Varmaan nyt haluat kertoa, että olet hirveän fiksu. Musta pieruhuumori noin paljon on typerää. Tulisi mieleen, että "meni jo". Tykkään pöhköstä, perverssistäkin huumorista, mutta pierujutut ei vaan iske.
Mun kaveripiirin alapäähumoristi on lääkäri. Jos mun mies sanoo, että tulipa syötyä liikaa, niin tämä kallistaa päätään ja sanoo, että "voin mä vilkaista, mahtuisko lisää.. housut pois" ja nauraa räkäisesti päälle. Tai jos mä sanon, että oli rankka työreissu, niin kommentoi, että pitäisi harrastaa vähemmän anaaliseksiä työkavereiden kanssa.:) Rasittava tyyppi omalla tavallaan.
No niin, ap tässä. Olen sivistystoimessa töissä ja koulutukseni on filosofian maisteri kulttuurialalta. Taustalla myös terveydenhuoltoalan opintoja, mutta ne koin turhauttaviksi. Railakasta rupareiän raplatusta itse kullekin!
Keskiluokka höystettynä humorilla.
Humalainen hoitsu, joka pitää erikoisena ja hullunhauskana sitä, että perheessä viljellään pieruhuumoria.
Olisin veikannut lastentarhantädykkiä eikun -opettajaa.
Luulen että olet juristi ja tulosi ovat 200 000 vuodessa. Ankaran ja paineisen työelämän vastapainoksi kotielämäsi on boheemia ja vulgääriä.