Kenen suomalaisen julkkisparin erosta yllättyisit eniten?
Raakel ja Nicke Lignell
Nina mikälie ja Aku Hirviniemi
Kommentit (51)
Nämä mun onkin jo suurimmilta osin tulleet. mainittua.
Riitta ja Topi Uosukainen
Maarit ja Sami Hurmerinta
Olga ja Tuukka Temonen
Esko Salminen ja Aino Seppo
Eikös salamaero johtunut siitä, että ossi petti
Mä kans luulen, että Raxun ja Niken ero on vain ajan kysymys. Raxu: Laihtuminen toi uutta sykettä elämän. Liitto ei pysynyt mukana Rakelin uudessa menevässä elämäntyylissä. Rakel: "Nyt vasta tiedän mitä onni on".
Hirviniemen ja niinan ero ei yllättäis ottaen huomioon millanen aku on.. Muut naiset kiinnostavat. Yllättynyt olisin Nikon ja Sofian erosta. Palvovat toisiaan:)
Ihanaa, etten ollut ihan ainoa, jonka mielestä raksu ja nikke vielä voisivat helpostikin erota...
Toisaalta yllättyisin Lauri Tilkasen ja Pamela Tolan erosta, mutta toisaalta en, sillä onhan heillä ikäeroakin aika reippaasti (6 vuotta?). Ja olisihan Lauri kiva saada takaisin sinkkumarkkinoille ;)
Onko pohtamo muka eronnut? Milloin??
Ei lasketa korkeantason edustajia. Tavallisista Anne Pohtamon ja Arto Hietasen. Vaikuttavat niin onnellisilta ja sopuisilta.
Tomi ja Minka Björck vaikuttavat hyvin rakastuneilta, heistä yllättyisin :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:00"]
Maarit ja Sami Hurmerinta. Ois jo aika epätodellista!
[/quote]
Joo, oon ajatellut että sit viimeistään menetän uskoni ikuiseen rakkauteen jos he eroaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:52"]
Niko ja/Sofia nyt tulevat eroamaan satavarmasti... Pelkkä ulkonäkö ei liittoa kasassa pidä.
[/quote]
Keitä ovat Niko ja Sofia? Niko Ahvonen? Niko Saarela?
Ketjussa mainittu (ainakin!) yksi vaimoaan pettänyt mies!
Nicke ja Raxu tuli ekana mieleen.
Nicke ja Raxu
Selänteet
kaikki noi Entiset presidenttiparit
Eicca ja Ylijoki
Samoja mitä on mainittu, mutta vaikutavat todella onnellisilta yhdessä. Jos pitäis valita yksi, se olis noi Lignellit. Heidän erostaan yllättyisin todella.
Olga ja Tuukka Temosen erosta yllättyisin.