Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten päästä eroon elämän miehestä

Vierailija
15.02.2014 |

Siinäpä se. Ennen kuin tutustuimme, katselin vain häntä kuin komea ja puoleensa vetävä hän oli, en pystynyt kuvittelemaankaan että hänet vuoden kuluttua pääsisin kihlaamaan. Hän oli ihan kaikkea sitä mistä olin aina unelmoinut, teki kaiken niin että vatsassa muljui. Enpä arvannut että hän olisi myös pahassa niin perusteellinen kuin hyvässä ja suhteesta tuli todella rankka. Mutta miten osaan päässtää irti unelmastani? En usko että kukaan muu minua saa samalla tavalla syttymään vaikka yritän realistisesti ajatella kuinka meressä kaloja riittää. Kertokaa kiltit että löydän uuden unelmani vielä joskus, tai oletteko te löytäneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin vasta, kun suhde meni niin helvetilliseksi että pelkäsin oman mielenterveyteni puolesta siinä... Sitten oli PAKKO lähteä vaikka rakastin vielä kovasti ja olin jo kuvitellut kaikkia lähes yliluonnollisia sielunkumppanuuksia ja kohtalonyhteyksiä, ja ollut varma että sellaisen rakkauden voimin mennään läpi vaikka helvetin tulista...

Hassua on, että hiljattain kävin tämän miehen kanssa syömässä, 6 vuotta eron jälkeen. Ei ollut enää jälkeäkään siitä rakkaudesta ja intohimosta. Mies oli pelkkä tavallinen, harmaantuva, keski-ikäinen, vähän plösö väsynyt ukko, ei enää sytyttänyt mitenkään. Sen jututkin kuulosti pitkästyttäviltä, kun ennen aina kun hän puhui olin ihan tulessa, täynnä intoa. Että sellaista se on ihmisten rakkaus, vaihtelevaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se oli pahassa perusteellinen? Mitä vikaa oli?

Vierailija
4/4 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt sanoisi etten tulisi tunnistetuksi.. ihan pienenä esimerkkinä, jos oli riitaa ja halusi loukata niin teki sen kyllä niin että ei ollut epäilystäkään että itkin verta. Anteeksi kun pyysi niin teki sitten senkin täysillä, oli nöyrä katuva ja kaikki mitä odotti toisen sanovan ja tekevän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi