Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä jolla on Fleshlight?

Vierailija
01.11.2020 |

Häiritsisikö sinua?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi, jollei se olisi seksistä pois. Minullakin on pari seksilelua.

Vierailija
2/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tapailla, eikä häiritsisi. Haluaisin kokeilla käyttää sitä miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on sellainen

Vierailija
4/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tapailla, eikä häiritsisi. Haluaisin kokeilla käyttää sitä miehen kanssa.

Oijoi, nyt tuli kiva idea tähän liittyen! Harmi kun en ole parisuhteessa. :(

Vierailija
5/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sallitaan kaikenlaiset lelut ja se on ok, mutta miehelle ei. Miksi suhtautuminen ei ole tasa-arvoista? Kukaan ei varmasti edes kysy että tapailisitko naista jolla on joku sauva tms. Ei ole oikein.

Vierailija
6/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on useampikin. Meillä molemmilla on muutenkin paljon seksileluja niin yksin, kuin yhdessäkin käytettäväksi. Ei siis häiritse tippaakaan.

Vierailija
7/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille sallitaan kaikenlaiset lelut ja se on ok, mutta miehelle ei. Miksi suhtautuminen ei ole tasa-arvoista? Kukaan ei varmasti edes kysy että tapailisitko naista jolla on joku sauva tms. Ei ole oikein.

Lue nyt alkuun vaikka nuo ensimmäiset vastaukset. Tuo kommenttisi alkaa olla jo aika kulunut. 

Vierailija
8/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen. Sinkkuna oli sellaisen hankkinut. Miksi se mua haittaisi?

Vierailija
9/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka käyttää sauvaa olisi kyllä saanut ihan oikeaakin seksiä. Miehet kun tunnetusti ovat kevytkenkäisiä.

Mutta mies joka vetelee fleshlightiin on säälittävä luuseri joka jäi ilman naista.

Vierailija
10/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin, että hänellä on? Oikeastiko ajattelet, että hän käyttäisi sitä minun läsnäollessani?

Vierailija
11/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lue nyt alkuun vaikka nuo ensimmäiset vastaukset. Tuo kommenttisi alkaa olla jo aika kulunut. "

Millä tavalla se on kulunut? Vastasin alkuperäiselle. Minusta tuollaista ei pitäisi edes kysyä.

Vierailija
12/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös fleshlight oo melkein sama asia kui dildo? :o Tuskin tollane o kenellekään ongelma. :) M25

Vierailija
13/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei häiritse yhtään. Kivahan se vaan on, että mieskin nauttii ja onhan mullakin kaikenlaisia pöristimiä (tosin mieheni hankkinut). Itse hommasin hänelle sen Fleslightin ja välillä yhdessä käytellään sitä mieheeni.

Vierailija
14/35 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella naista, jota haluaisin panna, joka suhtauisi seksileluihin mitenkään muuten kuin erittäin myönteisesti. Seksikielteiset ja estoiset naiset eivät ole oikeutettuja siittimeeni.

Vierailija
15/35 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on. Meiltä nyt löytyy muitakin välineitä. Mikä minä olen määräämään kun harrastetaan omaa kivaa, mitä sillon käyttää.

Ei miehenikään välitä millä sauvalle vetelen sillon.

Vierailija
16/35 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei häiritse yhtään. Kivahan se vaan on, että mieskin nauttii ja onhan mullakin kaikenlaisia pöristimiä (tosin mieheni hankkinut). Itse hommasin hänelle sen Fleslightin ja välillä yhdessä käytellään sitä mieheeni.

Kiitos hyvästä ideasta, toi yhteinen käyttö.Pitääkin antaa pukin tuoda miehelleni.

Vierailija
17/35 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kolme flesua.

Vierailija
18/35 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/35 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa :)

Vierailija
20/35 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkitsemassa joululahjaksi miehelleni. Varmaan hyvä lelu miehelleni. T: vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi