Suomi tekee säästämisen maailmanennätyksen
Kommentit (6)
Mä tahtoisin niin kovin tietää, että miten pakolaisten määrän kasvattaminen on osa säästötalkoita? Saako Suomi EU:lta jotain tukea tms. Sen tiedän, että kunta saa valtiolta. Tähän saakka olen ajatellut sitä vain kulueränä. Korjatkaa käsitykseni, jos se on väärä.
Ne, jotka tässä on asiantuntijoita, on juuri niitä, jotka elää siitä bisneksestä. Valitettavasti tämä mamu-vouhotus liittyy juuri siihen, että meillä on lauma porukkaa, jotka elättävät itsensä siitä. (myös vastustajia) Nykyisestä humanitäärisestä muutosta ei hyödy kukaan. Miksi ihmeessä työteliäs ja energinen afrikkalainen haluaisi Suomeen, jossa paska ilmasto, kummallinen kieli ja tiukka verotus? Ei, me houkuttelemme tänne niitä, joita kiinnostaa Suomen parhaat puolet eli tuet. Me emme pärjää tässä kv-kilpailussa parhaista maahanmuuttajista vaan meille jää Musta Pekka. Ainoa toivo on, että suomalaisnaiset ja -miehet alkaisi tuoda mamuja puolisoina tänne, jolloin se rakkaus voisi toimia vetovoimana.:)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:33"]
Mä tahtoisin niin kovin tietää, että miten pakolaisten määrän kasvattaminen on osa säästötalkoita? Saako Suomi EU:lta jotain tukea tms. Sen tiedän, että kunta saa valtiolta. Tähän saakka olen ajatellut sitä vain kulueränä. Korjatkaa käsitykseni, jos se on väärä.
[/quote]
Niin. Ekaks kerättiin rahaa saksan pankeille. Guggenheimiin kyllä on rahaa. Tämäkin lienee perussuomalaisten tekosia.
Pakolaisiin menevä raha on joku viisikymmentä senttiä per veronmaksaja. Tämä säästettävä summa on 700 euroa per nokka.
En tajua miksi niille kaikki niin vaikeaa. Leikkaisivat julkisen sektorin palkkoja 5 prosenttia ja se olisi tasan siinä.
Tällä saataisiin myös käytännössä sisäinen devalvaatio toteutettua, koska palkankorotuspaineet myös yksityisellä sektorilla loppuisivat kun jatkuvasti nousevien julkisen sektorin palkkojen ei tarvitsisi enää kilpailla.
Idioottipoliitikot vaan eivät näe metsää puilta, kuten yleensä.
Mutta kun matikkanero ja ala-asteen opettaja haluaa niin.