Päiväysvanhin ruoka ketä olet syönyt?
Oliko se kenties joku punalappuinen vai vielä jotain vanhempaa?
Kommentit (29)
Onko päiväysvanhin ruoka syönyt jonkun?? Tai ainakin haukannut palasen jostakusta?
Luoja näitä jonneja jotka yrittää päteä ketä-sanalla.
Viime viikolla laitoin murekkeeseen korppujauhoja, joiden parasta ennen oli 2017.
Kuulitko, päiväysvanhin ruoka? Sinulta kysellään täällä, ketä olet syönyt.
Itse asiassa minuakin kiinnostaisi tietää.
Ovatko ihmiset nykyisin jotenkin vajaaälyisiä?
Viimeksi söin yhtä mummoa Tampereelta. Ei ollut punalappuinen eikä edes punamekkoinen.
t. Päiväysvanhin ruoka
Näkkäriä, muroja, sinappia, kalaliemikuutioita, mausteita ja pikkuleipiä, kaikki hyviä vielä vuosienkin päästä.
En ole syönyt koskaan ketään, tuoreena enkä vanhana. Mikä voisi olla naispuolinen vastine jonnelle?
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt koskaan ketään, tuoreena enkä vanhana. Mikä voisi olla naispuolinen vastine jonnelle?
jenna?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset nykyisin jotenkin vajaaälyisiä?
Ovatko ihmiset nykyään huumorintajuttomia
Pari viikkoa päiväysvanhaa maitorahkaa olen syönyt, kuivatarvikkeissahan noista ei tarvi välittää muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En enään jaksa tätä paskaa!
Empä voi moittia, kun tätä tapahtuu kokoajan.
Vuoden 2019 lihaa pakkasesta. Hyvää oli.
Kuukausia vanhoja rahkoja ja piimää, ei mitään ongelmaa. 5-6 viotta sitten vanhettuneita pussikeittoja ja kuivamuonaa.
Viikon vanhoja hapanmaitotuotteita ja kananmunia olen itse vielä syönyt, jos haju, koostumus ja maku on ollut normaali. Muille en niitä syöttäisi, mutta itse olen aika vahvamahainen eikä noista mitään ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi söin yhtä mummoa Tampereelta. Ei ollut punalappuinen eikä edes punamekkoinen.
t. Päiväysvanhin ruoka
Päiväysvanha mummo. Parasta ennen 😢
Kuivamuonaa, 10v viimeisen käyttöpäivän jälkeen.
Ketä? Naapurin Irmeliä, haukkasin. Selkeästi oli päiväysvanhaa ja eltaantunutta.