Näin kostin petturimiehelle
Mies oli salannut minulta alkaneensa seurustella. Teeskentelin niin kuin en tajuaisi mitään, tallensin viestit todistusaineistoksi ja käräytin miehen hänen tyttöystävälleen. Suhde oli tuossa vaiheessaa kestänyt 1,5 vuotta. Harmi vain, että se tyttö oli tullut (suunnittelematta?) raskaaksi jo siinä vaiheessa. Yhdessä ovat yhä, ja mies jatkaa pettämistä. Onneksi itse sain tietää ajoissa asian laidan.
Jos naisen vaisto kertoo jonkin olevan pielessä, niin luultavasti onkin. Kannattaa luottaa naisen vaistoon. Ilmeisesti tuolla miehen naisella sitä vaistoa ei ole?
Kommentit (12)
Eihän tässä mitään kostoa tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Kesti 1,5 vuotta tajuta ja hehkutat vaistoasi?
Ei, vaan tajusin aika nopeasti. Salasuhde kesti aikansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä se kosto oli?
Käräytys?
Mies siis pääsi kuin koira veräjästä, jos se hänen tyttöystävänsä ei kerta tajua mitään
Siis mikä kosto tuo muka on, jos he eivät edes eronneet?
Vierailija kirjoitti:
Nainen sai tietää miehensä pettäneen. Lienevät lasten takia yhdessä? No, se nainen kuulosti kyllä puhelimessa vähän naiivilta (tyhmältä), joten pidän täysin mahdollisena että se mies on puhunut hänet ympäri koko jutusta. Sitä en sitten ymmärrä että miten mies selittää sen todistusaineiston, ne viestit siis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sai tietää miehensä pettäneen. Lienevät lasten takia yhdessä? No, se nainen kuulosti kyllä puhelimessa vähän naiivilta (tyhmältä), joten pidän täysin mahdollisena että se mies on puhunut hänet ympäri koko jutusta. Sitä en sitten ymmärrä että miten mies selittää sen todistusaineiston, ne viestit siis.
Ap
Ja se kosto oli siis..........?
Mua kans yks häntäheikki vedätti. Kerroin myöskin vaimolle. Vaimo jätti, yritti mua takas, mutta enhän mä nyt petturia halunnut.
Nykyisin oon hyvä kaveri tän ex vaimon kanssa. Ja hepulla ei kovin hyvin pyyhi. Sitä saa, mitä tilaa....
Kesti 1,5 vuotta tajuta ja hehkutat vaistoasi?