Ärsyttävää pelata miehen kanssa mitään peliä kun siltä puuttuu täysin strateginen ajattelu
Ja lätkii laattoja aivan summamutikassa mihin sattuu. Ei onnistu carcassonne, ei Tori, muuttuva labyrintti, shakista puhumattakaan.
Tuossa se taas raapii päätään, ettei ymmärrä miksi se aina häviää.
Kimblen on kerran voittanut.
Kommentit (35)
Ei kaikkien tarvii olla välkkyjä, tarvitaan niitä suorittavan työn tekijöitäkin!
Vierailija kirjoitti:
No pelatkaa toisenlaisia pelejä
Kuten mitä?Trivialikaan ei ota tulta alleen.
Luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa kädenväännössä?
Mies voittaa kädenväännön. En edes lähde yrittämään.
Miten pystyt oleen noin tyhmän kanssa? Mun oli pakko erota, vaikka muuten oli niin kuuma. Mutta ei vaan pystynyt.
Tykkään monenlaisista peleistä, opiskelen huvikseni kieliä, teen ristikoita ja palapelejä, olen läpäissyt mensan virallisen testin, mutta en vaan jaksa kiinnostua strategiapeleistä. Tetris ja neljänsuora ovat maksimitaso strategiaa, mistä jaksan innostua.
Olisiko jotain täysin tuuriin perustuvaa peliä, jota voisitte yhdessä pelata?
Mukava kuulla että meille shakinpelaajillekin on kysyntää. :D
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa kädenväännössä?
Että mitä älystä, kunhan on vahva? Hä?
Olisit ottanut upseerin mieheksesi jos strateginen ajattelu on tärkeää. Tai jonkun toimitusjohtajan.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt oleen noin tyhmän kanssa? Mun oli pakko erota, vaikka muuten oli niin kuuma. Mutta ei vaan pystynyt.
Pystyn, mun mies on ihana. Vaikka vähän hömelö. Ehkä juuri siksi ettei oikein tajua, on sössinyt raha-asiansa nuorena.
Mutta rakensi meille talon. En ikinä itse pystyisi siihen!
No, toivottavasti se tekee kotitöitä, koska tolla kapasiteetilla joudut elättämään teitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien tarvii olla välkkyjä, tarvitaan niitä suorittavan työn tekijöitäkin!
Kumma kun Maisteri ei osaa vaihtaa edes kylpyhuoneen lamppua.
Sitä ei kuulemma opeteta Yliopistoissa.
Maisteria myös harmittaa, kun virnuileva putkimies tulee vaihtamaan sekoittajan keittiöön.
Vetää nöyräksi koulutetummankin.
Onhan se tietysti hyvä, että kaikenlaisille on ottajansa.
No onko sinun pakko pelata juuri miehesi kanssa? Pelaa jonkun muun kanssa, ja tee miehesi kanssa jotain, mistä molemmat tykkäätte.
Itsekin tykkään lauta- ja pc-peleistä, mutta tyttöystäväni ei. Pelaan sitten yksin tai kavereideni kanssa. Tyttöystävän kanssa esimerkiksi katsellaan elokuvia ja sarjoja, laitetaan ruokaa ja jutellaan. Ei kaikkia harrastuksia tarvitse jakaa puolison kanssa. Niin ja tyttöystäväni ei ole tyhmä. Kaikki vaan eivät tykkää peleistä.
Huono kauhalla pyytää, jos on lusikalla annettu. Pelaa niitä pelejä sitten jonkun muun kanssa? Turha miestä niillä kiusata, jos olet kerran hänet ottanut, vaikka olet hömelöksi tiennyt.
Onko miehellä joku oppimis- tai hahmotusvaikeus?
Mites sanapelit tai näppäryyspelit?
No pelatkaa toisenlaisia pelejä