Onko paavi antikristus vai Erdogan vai molemmat?
Kommentit (29)
Minä olen joten olkaa hihhulit hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Trump on. Kaasuttaa rauhallisia protestoijia voidakseen seisoa kirkon edessä Raamattu ja sitä myöten risti ylösalaisin. Uskovaiset pitää Jumalan valittuna vaikka miehellä on kaikki ihmislajin huonoimmat piirteet. Voiko nyt enää olla selvempää antikristusta, uskovat?
Älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi .
Shamael kirjoitti:
Minä olen joten olkaa hihhulit hiljaa.
Olet itse SHAMAANI noita new agea ja antikristus joka kiellät Jeesuksen messiaana .
Entä suomessa, Päivi Räsänen, Jussi Halla-aho, Timo Soini tulevat ensin mieleen antikristuksen esiintymismuodoista
No, Erdogan on muslimi, eli kieltää Jumalan Pojan. Paavi taas periaatteessa tunnustaa Jeesuksen.
Raamatullinen määritelmä antikristukselle on ”Isän ja Pojan kieltäminen”. Se sopii melkoisen suureen joukkoon ihmisiä tälläkin palstalla.
Muunlaisia antikristuksia on raamatun pohjalta turha etsiä, se johtaa juuri sellaiseen hulluuteen jota tämäkin ketju on täynnä.
antikristus ei ole mikään yksittäinen henkilö, se tarkoittaa vain kristuksen oppeja vastustavia
Mikä hitto on erdogan? Kuulostaa joltain Taru sormuste herrasra-hahmolta..
Vierailija kirjoitti:
antikristus ei ole mikään yksittäinen henkilö, se tarkoittaa vain kristuksen oppeja vastustavia
Väärin. Kristus tarkoittaa "voideltu", joten Antikristus = voitelematon.
Tästä voimme päätellä, että karvasukset ovat Saatanasta!
Täälläkin on nähty näitä Trumpia jumaloivia uskovia. Mitäköhän suuntaista edustavat?