Typerin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinua pettämisestä?
Eräskin poikaystävä tivasi ketä ajattelin kun olin tyytyväisen näköisenä ajatuksissani. Oli varma, että muistelin exää. Hänestäkin tuli ex aika nopeesti...
Kommentit (25)
Eräs ex aikoinaan baarissa ollessamme kuvitteli, että olin ollut kolmen viereisessä pöydässä istuneen miehen kanssa sillai, kun ne miehet kuulemma tuijottivat minua "sillä silmällä". 🤦
Olin kaveriporukalla kotikaupungissani käymässä. Siihen aikaan oli vielä digikameroita - kaveri lainas mun kameraa ja otti meistä kuvan kadulla. Kuvaan tuli mukaan joku ohi kulkenut random tyyppi. Exän mielestä mulla oli suhde tuohon tyyppiin, tuli raivoomaan siitä kesken päivän mun duunipaikalle kun oli katsonut mun kuvat. Hullu narsisti.
Niin ja joo, sekin jos laitoin ripsaria ennen kauppaan menemistä tarkoitti sitä, että olin menossa toisen miehen luokse. 🤦 Myös salilla kävin sen takia, että halusin pitää kroppani timminä toisen miehen takia... Hoh hoijaa.
Tulin kotiin perhettäni tavattuani 30 min myöhemmin kuin hän oli ajatellut minun tulevan. Näin ollen luonnollisesti olin käynyt jossakin pensaassa hässimässä jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaveriporukalla kotikaupungissani käymässä. Siihen aikaan oli vielä digikameroita - kaveri lainas mun kameraa ja otti meistä kuvan kadulla. Kuvaan tuli mukaan joku ohi kulkenut random tyyppi. Exän mielestä mulla oli suhde tuohon tyyppiin, tuli raivoomaan siitä kesken päivän mun duunipaikalle kun oli katsonut mun kuvat. Hullu narsisti.
Tuolla ”randomilla” oli käsi sun perseellä siinä kuvassa, ja Juse kertoi eromme jälkeen että pussailitte siellä baarissa, ja poistuitte yhdessä
Opiskellessani exän mielestä annoin kaikille koulussa.
Kun valmistuin, niin voitte arvata mitä töiden hakeminen tarkoitti. Kyllä, herrojen kanssa sillai oltiin, tottakai.
Eipä exällä tainut käydä yhtään mielessä, että kuinka helvetin loukkaavaa tuo epäily oli. Mitään arvostusta tai rakastamista tuossa en nähnyt piiruukaan. Ja kyllä exä siitä tosiaan tuli, joka hänen mielestään sekin oli vain osoitus, että olisin jaellut persettä kaikille.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…
Tämä on ihan legendaarinen ketju samasta aiheesta. Kannattaa lukea, ja jos löytää jotain samaa kuin nykyisessä parisuhteessaan on, niin kannattaa juosta ja lujaa.
Eksäni kävi hakemassa minut äidiltäni, kun olimme palanneet baarista. Koin huonovointisuutta, joten lähdin kävelemään edeltä tienvarteen josta helppo nousta kyytiin. Eksä seuraavana aamuna alkoi painostaa ja vihjailla, etten tullutkaan sieltä mistä sanoin tulleeni vaikka mikään ei viitannut sinne päinkään.
Yhdestä saippuan tuoksusta tuli mieleen muutamat lapsuuden hetket, kun ilmeisesti lapsena kotona oli ollut samaa saippuaa.
Mainitsin tästä ääneen exälle, että miten ihania lapsuusmuistoja tuosta tuoksusta tuli.
Ex suuttui, koska oli varma, että valehtelen. Että oikeasti tuoksu muistuttaa minua jostain toisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja joo, sekin jos laitoin ripsaria ennen kauppaan menemistä tarkoitti sitä, että olin menossa toisen miehen luokse. 🤦 Myös salilla kävin sen takia, että halusin pitää kroppani timminä toisen miehen takia... Hoh hoijaa.
Sama. Kovasti kannusti alussa meikittömyyteen, koska luonnollisuus on kauniimpaa jne.
Kun jatkoin meikkaamista, niin alkoi juurikin tuo, että ketä miestä varten meikkaan.
Jo pelkkä ripsivärin laittaminen oli "kuin juhliinlaittautumista".
Kun halusin seksiä tai kun en halunnut seksiä. Kun halusin seksiä = en kuulemma rakastanut häntä vaan halusin vain seksiä ja rakastin oikeasti jotain toista. Kun en halunnut seksiä = en rakastanut häntä ja panin jotain toista. Olin nuori ja tyhmä, en itse osannut irtaantua siitä sairaasta suhteesta. Nykyään voin jo nauraa sille luuserille.
Exällä oli eräs kaveri, joka ei vissiin niin hyvä kaveri ollutkaan, kun muka kävi minua panemassa, kun hän oli pois kotoa ja minä olin kuulemma tyrkky häntä kohtaan, jos juttelin hänelle hänen ollessa kylässä meillä exän vieraana.
Olin n 25 ja odottelin exää kaupasta kaupan ulkopuolella. Joku 60v juoppo tuli pummimaan tulta ja ex pälähti siihen samaan aikaan. Sain loppupäivän vastata tilaamiseen mistä juopon tunsin.
Toinen ex oli vakuuttunut, että mun luona on ollut joku toinen mies, koska olin unohtanut parvekkeen oven auki. Asun viidennessä kerroksessa.
Miksi tämmöisestä aiheesta ei ole tehty mitään mustaa huumoria? Elokuvaa tai sarjaa. Tekisi hyvää ihmisille näyttää nämä siinä naurettavassa valossa mitä ne on.
No entisessä avioliitossa äitiyslomalla ollessani sattui parikin kertaa niin, että olin juonut aamukahvin eri kupista ja päiväkahville ottanut toisen kupin. Illalla kun mies tuli kotiin niin tiskipöydällä oli kaksi "käytettyä" kahvikuppia. Olin siis hänen mielestään päiväkahvitellut jonkun miehen kanssa meillä kotona ja tehnyt tietysti vaikka mitä muutakin - tietenkin lasten läsnäollessa ja katsellessa. Onneksi on ex ja eipä paljon ole sitä ihmissuhdetta ikävä.
Olen itse ollut helvetin mustasukkainen, se on erittäin ikävä tunne, sairaanloinen. Ajatus vaan pyörii siinä mustasukkaisuuden kohteessa ja mahdollisessa tapahtumassa, ihan pakkomielle.
Pääsin siitä eroon, kun rupesin miettimään mistä se tunne tulee ja opin olemaan olematta mustasukkainen.
Anteeksi kaikille exille joiden tavaroita rikoin ja puhelimia stalkkasin. Tosin kaksi pettäjää jäikin näin kiinni.
En muista olinko töistä vai kaupasta tulossa, mut menin kotona suoraa vessaan -> mies flippas ja epäili että meen pesemään spermoja pois ja yritti väkisin änkeä mukaan tarkistamaan asiaa.
Kerran oli hakemassa mua töistä ja tenttas autossa, että onko mulla toimitusjohtajan kanssa suhde, kun se oli lähtenyt töistä vähän ennen mua.
Ei varmaan tarvi sanoa että tästä tuli ex aika nopeesti, toi loppuaika sen kanssa oli ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut helvetin mustasukkainen, se on erittäin ikävä tunne, sairaanloinen. Ajatus vaan pyörii siinä mustasukkaisuuden kohteessa ja mahdollisessa tapahtumassa, ihan pakkomielle.
Pääsin siitä eroon, kun rupesin miettimään mistä se tunne tulee ja opin olemaan olematta mustasukkainen.
Anteeksi kaikille exille joiden tavaroita rikoin ja puhelimia stalkkasin. Tosin kaksi pettäjää jäikin näin kiinni.
Hyvä että olet havahtunut ja ymmärtänyt muuttaa omaa ajatteluasi. Mutta toisaalta ymmärrän myös sen että epäilemällä toista aiheettomasti voi myös oikeasti itse ajaa sen toisen uskottomuuteen tai eroon. Toisella on sellainen olo että häntä epäillään joka tapauksessa ja hänet nähdään epäluotettavana, ei sellaisessa suhteessa kukaan halua olla ja varmasti alkaa etsiä sellaista seuraa missä on parempi olo ja missä on luottamuksen ilmapiiri.
Vaimo löysi kondomin mun takin taskusta, eikä meinannut millään suostua uskomaan että keverit jemmannu sen sinne läpällä :-/