Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihinkä USA:n osavaltioon muuttaisit mieluiten?

Vierailija
15.02.2014 |

Ja mihin et? Minun suosikkini:

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

Myös New York ja New Englandin osavaltiot voisi olla mukavia, mutta mieluummin lämpöiseen. Raamattuvyöhykkeestä pysyisin kaukana.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:48"]

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

Myös New York ja New Englandin osavaltiot voisi olla mukavia, mutta mieluummin lämpöiseen. Raamattuvyöhykkeestä pysyisin kaukana.

[/quote]Missa se raamattuvyohyke on? 

Vierailija
2/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:52"]

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

[/quote] Täällä kartta: http://en.wikipedia.org/wiki/Bible_Belt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:48"]Ja mihin et? Minun suosikkini:

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

[/quote]sinne missä saa kantaa asetta kätkettynä.

Vierailija
4/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

New England ei ole mikään osavaltio.

Vierailija
5/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Kaliforniaan, ilmaston vuoksi. Mihinkään kylmään Suomea muistuttavaan en todellakaan.

Vierailija
6/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Washington

Vierailija
7/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:05"]

New England ei ole mikään osavaltio.

[/quote]Siksi siinä lukikin New Englandin osavaltiot.

Minä muuttaisin mieluiten Kaliforniaan tai Floridaan. Vanhana grunge-fanina Washingtonkin olisi kiva. En haluaisi Pohjois-Dakotaan.

Vierailija
8/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

[/quote]

Floridan kesassa sinulle tulisi Suomea ikava hyvin nopeasti.

Kalifornialla tietenkin tarkoitat niita rannikon suurkaupunkeja jotka ovat maan kalleimpia paikkoja ja joissa hyvin palkatun tyon saaminen on kiven alla. Pienestakin talonmurjusta saa maksaa miljoonan.

Sitten on se toinen Kalifornia, suurin osa valtiota, joka on maaseutua, kaikenlaisia viljelmia ja lehmalaitumia. Siella myoskin tyon saaminen on vaikeata kun meksikolaiset tekevat sita halvalla.

Havaiji on kaikkein kallein kun kaikki pitaa rahdata sinne laivalla tai lentokoneella. Jokaiset alushousut ja rintaliivitkin ja sita ei kukaan heti ajattele.

Se raamattuvyohyke alkaakin tuntua ihan mukavalta eika niin pahalta kuin kuulostaa suomalaisen korvaan.

Vierailija
9/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:52"]

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

[/quote] Täällä kartta: http://en.wikipedia.org/wiki/Bible_Belt

[/quote] Tiedan kylla ilman karttaakin missa se on mutta monelle muulle se on vain sana jonka merkitysta ei oikein osata selittaa.

Vierailija
10/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 02:48"]Ja mihin et? Minun suosikkini:

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

[/quote]sinne missä saa kantaa asetta kätkettynä.

[/quote] Kenet haluaisit ampua? Muista etta jokaisella muullakin voi olla katketty ase ja jos paasta viiraa ja eivat tykkaa ajotavastasi niin voivat ampua sinut ihan yhta hyvin.

Vierailija
11/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennsylvaniaan.

Floridaan en ikinä haluaisi asumaan.

Vierailija
12/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:16"]

(etelä) Florida

(etelä) Kalifornia

hawaji

[/quote]

Floridan kesassa sinulle tulisi Suomea ikava hyvin nopeasti.

Kalifornialla tietenkin tarkoitat niita rannikon suurkaupunkeja jotka ovat maan kalleimpia paikkoja ja joissa hyvin palkatun tyon saaminen on kiven alla. Pienestakin talonmurjusta saa maksaa miljoonan.

Sitten on se toinen Kalifornia, suurin osa valtiota, joka on maaseutua, kaikenlaisia viljelmia ja lehmalaitumia. Siella myoskin tyon saaminen on vaikeata kun meksikolaiset tekevat sita halvalla.

Havaiji on kaikkein kallein kun kaikki pitaa rahdata sinne laivalla tai lentokoneella. Jokaiset alushousut ja rintaliivitkin ja sita ei kukaan heti ajattele.

Se raamattuvyohyke alkaakin tuntua ihan mukavalta eika niin pahalta kuin kuulostaa suomalaisen korvaan.

[/quote]Itseasiassa olen asunut jonkin aikaa Floridassa, eikä tullut tippaakaan Suomen ilmastoa ikävä. Mä palelen niin herkästi, että toi kuumus oli mulle ideaalista. Niin ja Kaliforniassa tosiaan L.A:n seutu ja lähialueen pienemmät kaupungit. 

ap

Vierailija
13/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaskaan

Vierailija
14/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaskaan tai koilliskulmaan. Mutta kun se arkkitehtuuri on niin saatanan rumaa, mun tarvis ennen muuttoa puhkoa silmät.

En haluaisi mihinkään etelään, mihinkään missä lämpötila ylittää +25 astetta celsiusta.

Vierailija
15/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:39"]

Alaskaan tai koilliskulmaan. Mutta kun se arkkitehtuuri on niin saatanan rumaa, mun tarvis ennen muuttoa puhkoa silmät.

En haluaisi mihinkään etelään, mihinkään missä lämpötila ylittää +25 astetta celsiusta.

[/quote]

Ihmiset, jotka viihtyvät kylmässä ovat poikkeuksetta tyhmiä juntteja.

Sorry vaan.

Vierailija
16/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:39"]

[/quote]

Ihmiset, jotka viihtyvät kylmässä ovat poikkeuksetta tyhmiä juntteja.

Sorry vaan.

[/quote]

Ihmiset jotka puolustelevat jonkun muun asian varjolla usata, ovat poikkeuksetta ihan täysiä idiootteja. Eikä mitään soreja.

Jos mä joskus johonkin muutan, niin takasin Englantiin, siellä ei sentään silmiin satu. Voit pitää usas, idari.

Vierailija
17/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään täällä asuneena en haluaisi Floridaan (kesät aivan liian kuumia ja kosteita), Kaliforniaan (tunti pari aamuin illoin liikenneruuhkissa, saakelin kalliit ja pienet talot, parkkipaikat minikokoa...). Sen sijaan kesät voisin viettää esimerkiksi Mainessa: olisi sopivan viileää, vähän kuin Suomi. Myös Washingtonin osavaltiota voisin tästä syystä ajatella. Talvet sitten kauniissa ja hyvinhoidetussa raamattuvyöhykkeen alueella olevassa lähiössä, hyvien lenyoyhteyksien lähellä. Hinnat halvemmat, talot suuremmat, kunnon kristittyjä ympärillä.

Vierailija
18/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 04:05"]

Aika pitkään täällä asuneena en haluaisi Floridaan (kesät aivan liian kuumia ja kosteita), Kaliforniaan (tunti pari aamuin illoin liikenneruuhkissa, saakelin kalliit ja pienet talot, parkkipaikat minikokoa...). Sen sijaan kesät voisin viettää esimerkiksi Mainessa: olisi sopivan viileää, vähän kuin Suomi. Myös Washingtonin osavaltiota voisin tästä syystä ajatella. Talvet sitten kauniissa ja hyvinhoidetussa raamattuvyöhykkeen alueella olevassa lähiössä, hyvien lenyoyhteyksien lähellä. Hinnat halvemmat, talot suuremmat, kunnon kristittyjä ympärillä.

[/quote]

Sopivan viileää on kun lämpätila on varjossa +30 C. Ideaali keli on päivällä + 32 C. ja yöllä yli +20 C. Liian kuuma? Ei ole vielä koskaan ollut ikinä missään. Miltä se tuntuu?

Vierailija
19/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 04:14"]

[/quote]

Sopivan viileää on kun lämpätila on varjossa +30 C. Ideaali keli on päivällä + 32 C. ja yöllä yli +20 C. Liian kuuma? Ei ole vielä koskaan ollut ikinä missään. Miltä se tuntuu?

[/quote]

Sellainen 40 C alkaa olla jo tukala. Ja kaikki yli 28 asteen, kun ilmankosteus on sitä luokkaa, että kosteus pisaroi ylähuulen tuntumaan. Kivempi olla sisätiloissakin jos ei tarvitse koko ajan huudattaa ilmastointia. 

Sun vastaus on muuten outo. Oletko kännissä?

Vierailija
20/70 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 04:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 04:14"]

[/quote]

[/quote]

Sellainen 40 C alkaa olla jo tukala. Ja kaikki yli 28 asteen, kun ilmankosteus on sitä luokkaa, että kosteus pisaroi ylähuulen tuntumaan. Kivempi olla sisätiloissakin jos ei tarvitse koko ajan huudattaa ilmastointia. 

Sun vastaus on muuten outo. Oletko kännissä?

[/quote]

Ilmastoinnista saa vain flunssan. Hassua katsoa aina hotelleissa respan tyyppien hämmästeleviä ilmeitä, kun nimenomaan vaatii ilmastoimattoman huoneen, sekä niistäviä ja pärskiviä kanssa-asukkeja.

+40 C ei ole tullut koettua. Ilmankosteus on mainio asia, se tekee vain hyvää terveydelle. + 28 C nyt on ihan omassa kodissakin normaali, patterit aina täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä