Millainen on on tuntemasi Jouni-niminen mies?
Tuli mieleen tuosta Jouni-laukusta. Itse tunnen yhden, aika hölmö ja omistaa ajokoiria :D
Entäpä sitten seuraavat?
Lauri (minun tuntema ilkeä koulukiusaaja)
Sami (komea menestyvä liikemies ja perheenisä)
Antti (mukava ja rento, kaikkien kaveri)
Jesse (hiljainen nörtti)
Aleksi (mukava homo)
:D tylsää
Kommentit (16)
Lapsesta asti patologinen valehtelija, hyvin outo.
Kunnon pelimies, panee kaikkea mikä liikkuu. En tunne ketään Aleksi tai Jesseä, mutta muutaman Samin tiedän. Yksi on hauska ja reilu huumorimies, ammatiltaan palomies (palomies Sami heh heh :D) ja toinen on DI rauhallinen perheenisä.
Tuntemani Lauri on komea ja vähän pleijeri
Tuntemani Jouni on ylipainoinen ja pelaa paljon pelejä, laiskan oloinen nahjus, einesten ystävä
Jouni narkkari Vantaalla.
Sami on rauhallinen perheenisä.
Lauri on ujo ja nuivan asiallinen.
Eräs Jouni on ollut keski-ikäinen entinen esimieheni, joka käyttäytyi sovinistisesti, ilkeilevästi ja epämiellyttävän tuttavallisesti. Hänen käytöksensä oli syy siihen, että vaihdoin työpaikkaa. Varmaan nimessä ei vikaa, mutta hän ainut tietämäni Jouni.
Sami-nimisessä ollut useitakin osaavia ja mukavia työkavereita. Positiivinen ensivaikutelma minulle, mikäli joku on nimeltään Sami.
Tuntemani Lauri on harkitseva ja luotettava älykkö. Matemaattisesti lahjakas. Pidän muutenkin nimestä.
Tunnen eri-ikäisiä Antti-nimisiä ja kaikki ovat olleet älykkäitä, keskustelutaitoisia ja erittäin mukavia. Eräällä työkaveri-Antilla oli kiinnostavia periaatteita ja pidin hänestä myös idealistisen luonteensa vuoksi.
jou-jou-jouni mä oon
kusta mun suuntaan, juosta pakoon!
ei voi kun nillittää
akat perässä pillittää
jou-jou-jouni mä oon,
nojaa mun suuntaa, täräytän vakoon!
Jouni: Naisia naurattava Euroopan omistaja, joka ei koskaan kasva aikuiseksi.
Lauri: Rento hengailija, joka sysää vastuunkantamisen toisten harteille.
Sami: Metsienmies. Hyvä tyyppi, niin kauan kun kaikki on samaa mieltä hänen kanssaan.
Antti: Hiljainen taiteilijasielu.
En tunne yhtään Jesseä, enkä Aleksia...taitavat olla minua nuorempaa ikäryhmää:)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 22:41"]
.
Tuntemani Lauri on komea ja vähän pleijeri
[/quote]
Tunnetaankohan sama Lauri H. Helsingistä? On kyllä mukava tyyppi.
Jouni on mun pikkuveljen nimi, komea nuorimies, töissä, omistusasunto, auto, avovaimo, nykyään aika bodattu kroppa, innostui muutama vuosi sitten käymään salilla enemmänkin kun oli edellisen tyttöystävän aikana vähän päässyt pulskistumaan. Luonteeltaan huumorintajuinen, suht hiljainen, ei tee itsestään numeroa, kiltti...
Lauri ja Aleksi ovat mun pian 5v. kaksospoikani, Lauri on aina tykännyt autoista, hän huomaa kaikkia yksityiskohtia ja päättelee asioita, on vähän insinöörin vikaa, ei tykkää nopeista muutoksista, tykkää enemmänkin rutiineista, erittäin huumorintajuinen, leveät hartiat, tulee varmasti "kunnon mies". Aleksi on vilkas, liikkuu koko ajan, puhuu koko ajan omasta päästään keksimiä asioita, haluaa esiintyä, tekee itse biisejä, laulaa, tanssii ja räppää, pienikokoinen ja kapea, toivottavasti kasvaa myöhemmin ettei jää ihan pätkäksi :) Mutta luulen että hurmaa naiset vaikka olisi vähän lyhytkin, onhan niitä lyhyitä naisiakin.
Parin ystävättären miehen nimi on Antti, en tunne heitä kauhean hyvin, mutta mukavia miehiä, erittän työteliäitä miehisiä miehiä, ja silti taitaa olla pikkuisen romantikon vikaakin. Musta tuntuu että Antti-nimisten miesten vaimot ovat onnentyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:31"]
Jouni: Naisia naurattava Euroopan omistaja, joka ei koskaan kasva aikuiseksi.
[/quote]
Heh, mä tunnen kans yhden tällaisen Jounin. Espoosta. 2 lapsen isä.
Jouni - tyyppi jolla on monta rautaa tulessa, ehkä joku adhd. Raksalla töissä.
Lauri - mielenterveysongelmainen, sairauseläkkeellä 35-vuotiaana
Sami - persoonaton ja tylsä, kuivakka kaveri, työtön
Antti - insinööri joka puhuu paljon mutta paskaa, pettää vaimoaan
Jesse - nuori nörtti, ongelmia koulunkäynnissä
Aleksi - vähän vaikeasti lähestyttävä perfektionisti, toimittaja
Tuntemani Jouni on maailman paras isä minulle. :)
Jouni: hyväntuulinen huumorimies
Lauri: Mahtava tyyppi ja hyvä kaveri
Sami: Melko itsekkään oloinen ja kylmä
Antti: Lätkäfani
Jesse: Tyhmähkö juopotteleva vätys
Aleksi: Hajamielinen, vitsaileva luotettava ja rakas.
Ulospäin menestynyt, oikeasti sosiopaatti, joka hakkaa vaimoaan ja lapsiaan, tehtailee lapsia eri naisten kanssa, ja hylkää sitten lapset.
Isäni siis.