TehdOnko lyhyemmillä miehillä yleisesti pidempi muna kuin pidemmillä miehillä??
Olin naimisissa aikoinaan pitkän (lähes 190cm) miehen kanssa. Hänen vehkeensä ei ollut järin suuri, no ei pienikään, mutta ei mitenkään mairitteleva. Nyt olen tavannut uuden miehen n. 175cm ja hänellä taas täydellinen kalu kooltaan, paksuudeltaan jne. Joskus olen tällä palstalla lukenut että lyhyillä miehillä ollut suuri muna ja taas päinvastoin. Laittakaas tilastoja niin saadaan selville.
Kommentit (5)
Pituudella ei ole mitään tekemistä peniksen koon kanssa. Pieniä peniksiä on niin pitkillä kuin lyhyilläkin samassa suhteessa.
Kyllä peniksen koko korreloi ihmisen koon kanssa, muttei poissulje sitä, etteikö pienellä ja lyhyellä miehellä voisi olla iso. Vähän sama kuin joku väittäisi, että pienellä miehellä on isoa miestä suuremmat jalat. Esimerkkinä ehkä vähän huono, mutta tilastollisessa mielessä suuntaa-antava.
Tämä peniksen koko näyttäisi olevan monelle niin suuri ongelma, että toistetaan se minkä aiemmin tänne kirjoitin, että jokainen 10kg läskiä "lyhentää" värkkiä 2cm ja siten kandee hieman katsoa miten suuren eturepun antaa siihen kasvaa. Ja niille, jotka eivät edelleenkään usko, niin olen pelanut useiden joukkueiden kanssa pallopelejä ja voin vakuuttaa, että suihkussa ne värkit näyttävät paljon isommilta kuin mitä näkee uimahallissa. Ero on velttona useita senttejä niin en näe mitään syytä miksei sama asia olisi todellista myös erektiossa. Kesäkurpitsalle nuokaan tuskin pärjää, mutta ei huolta, noita vihanneksia myydään kellon ympäri kaikilla suuremmilla 24h-liikenneasemilla, joten eikös lopeteta tämä kokoasia tähän? ;)
No 187 ja yli 20cm ... mun miehelläni siis :D