Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tällä viikolla juonut viisi pulloa viiniä, 5 puolen litran olutta ja kolme siideriä.

Vierailija
01.11.2020 |

Miten mä saan vähennettyä? Jollain muulla samaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lopetin kun tajusin juovani puolet kolmen litran hanasta arki-illan aikana. Eli käytännössä kaksi pulloa punkkua per ilta. Ostin hanapakkauksen aina maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina. 

Nyt oon ollut viisi vuotta täysin raittiina. 

Vierailija
22/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lopetin kun tajusin juovani puolet kolmen litran hanasta arki-illan aikana. Eli käytännössä kaksi pulloa punkkua per ilta. Ostin hanapakkauksen aina maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina. 

Nyt oon ollut viisi vuotta täysin raittiina. 

Olet varmaan sitten ajellut kännissä töihin, jos noin paljon on maistunut ..

-Sinkkiş

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholin juonti vähennä mitenkään ihmisen älyä. Akuutisti juu vähentää toimintakykyä, mutta sitten selvänä taas sama ihminen kuin aiemminkin.

Vierailija
24/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettele pikku hiljaa. Ei seinään kannatta tuollaisen putken jälkeen lopettaa.

Vierailija
25/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätä nyt ainakin että et juo työpäivää edeltävänä iltana. Se on jo hyvä alku.

Tuo on hyvä. Toinen hyvä on ettei juo kuin niinä päivinä jotka alkavat ”T”:llä; tiistaina, torstaina.... ja tänään.

Huomenna on aina hyvä päivä lopettaa juominen.

-Sinkkiş

Joululoman jälkeen on vielä parempi.

Vierailija
26/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin täysin samassa tilanteessa. Tein päätöksen, että en ensinnäkään juo yksin ollessani, ja jos juon ylipäätään, niin enintään yhden kerran viikossa ja ei lärvejä. No, korona-aikana ei tule nähtyä juuri ketään, joten ei tule juotuakaan. Energiataso on parantunut huimasti ja olen käyttänyt juomiselta "säästyneet" illat lenkkeilyyn ja opiskeluun.

Mä haaveilen siitä että joisin vain kerran viikossa. Vaikka perjantaina työpäivän päätteeksi. Vaikka silloin joisi kaksikin pulloa viiniä. Tuo voisi olla tavoite.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi