Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ja miksi teillä on just nyt sekaista?

Vierailija
14.02.2014 |

Siis kysymys niille, joila on sekaista. ;)  Meillä näyttää tältä: Keskellä eteisen lattiaa on rattaat, ja hoitokassit, ja luistelukassi jotka pitäis käydä läpi. Niitten vieressä on pyyhkeitä joihin koira kuivasi itsensä, sen jälkeen kun sen turkista pestiin lumipaakut. Ne pitäis viedä kuivaushuoneesee kuivumaan. Pussissa on pyykkejä jotka pitäis myös ripustaa kuivumaan. Lapset lähtivät saunaan ja riisuivat vaatteensa omatoimisesti lattialle myttyyn. Märkiä rukkasia ja hanskoja näyttää olevan kaikkialla muualla paitsi kuivumassa. Olkkarin lattialla on kaksi pulkkaa, syystä jota en nyt hoksaa. Ne pitäis laittaa parvekkeelle. 

Jonkun siis pitäis siivota täällä! Harmi että minä en kykene, sillä syön nyt suklaata. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:02"]

13 taisi voittaa tän kisan. :)

[/quote]

Miten niin? Minä en ole kymmeneen vuoteen päässyt avaamaan vaatekomeron tai eteisen komeron ovea, koska niiden edessä on metrin korkeudelle tavaraa. Kaikenlaista tavaraa laatikoissa ja irrallaan, levällään, sikinsokin. En edes tiedä, mitä siellä on. Pidän vaatteita olohuoneen löhötuoleilla.

En ole kahteen vuoteen vienyt lehtiä roskiin tai tiskannut; keittiö pursuaa likaisia astioita ja vanhoja ruokapakkauksia. Imurin pussi on ollut vaihtamatta varmaan yhtä kauan.

Jatkanko?

[/quote]

Sä pelaat eri sarjassa, koska sulla on selkee mielenterveysongelma ja keräilet paskaa. Sitten kun muita vastaavia ilmaantuu ketjuun, voitte kattoo kuka voittaa.

Vierailija
22/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 palaa linjoille.

Edistystä tapahtunut, kun telkkarin kaukosäädin mystisesti katosi viime yönä. ;)

Eilen illalla pesin sen verran pyykkiä, että miehen nähden ihan liioitellun teatraalisesti tongin pyykkikorista vain omat ja taaperon pyykit koneeseen ja jätin miehen pyykit siihen korin viereen vinkiksi. Tiskasin eilen puurokattilan ja lapselle ja minulle lautaset, mukit ja lusikat. Puuroa keitin vain lapselle ja itselleni. Mies tuli keittiöön norkoilemaan ja totesin siihen, että mies on varmaan itse kykeneväinen ruokkimaan itsensä tai sitten vaihtoehtoisesti voi sulatella varastorasvojaan.

Nyt se miehen pyykkikasa on siirtynyt miehen toimesta pesukoneeseen. Roskapussit on hävinny keittiöstä. Kuulenko tiskikoneen äänen?

Mitä mieltä olette, palautanko koska kaukosäätimen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä olisi pari koneellista, lounasta pitäisi alkaa kokkaamaan. Tavarat ovat kyllä suht paikoillaan, eilen moppasin ja imuroin. Lelut on ihan levällään olkkarissa, se vituttaa. Itse makaan sohvalla, raskaana ja kuumeessa! Mies lähti mökille puutöihin. Saa kyllä pestä pyykkinsä kun tulee kotiin. Mä ruokin noi mukelot, taidan tilata niille pitsan, ja sitten painutaan kyllä siskonpeti päikyille koko sakki!

Vierailija
24/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:17"]

Sä pelaat eri sarjassa, koska sulla on selkee mielenterveysongelma ja keräilet paskaa. Sitten kun muita vastaavia ilmaantuu ketjuun, voitte kattoo kuka voittaa.

[/quote]

Aloituksessa ei määritelty, ketkä saa osallistua.

-27

Vierailija
25/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tässä kisassa on vaan jokkis-luokka, joten kaikki saa osallistua. Perustakaa omat kilpailut te, jotka lähdette rajoittamaan!

Vierailija
26/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sekaista.

Vierailija
27/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksun iltapala-astiat on pöydällä, saa siivota ne itse aamulla jos haluaa aamiaista.

Khh:n lattia on maalauksessa, joten niitä tavaroita on pitkin poikin.

Muksun legot jäi levälleen ja mun päivävaatteet tuli heitettyä läjään tuolille.

Muksun askartelukamat siivosin äsken kiukkuisena paikoilleen ja taas vannoin, että pitkin poikin olevat kynät ja korkittomat tussit menee tästälähin jemmaan ja saa takaisin ehkä ensi jouluna. Keräsin muovikassillisen silppua ja roskaa roskikseen.

Eipä näissä mitään....mutta muksun makuuhuone... kaikki lelut on just siinä mihin jää ja ne jää keskelle lattiaa. Laatikostot on varmaan taas ihan tyhjät.

Yleensä mua ei pieni epäjärjestys haittaa....mutta se haittaa ettei löydä omia tavaroitaan, tulee lainaamaan mun saksia kumia jne eikä palauta niitäkään paikalleen.

Vierailija
28/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaista on, viikolla ei jotenkin mukamas ehdi ja pe-iltana olen niin väsynyt etten jaksa. Huomenna sitten laitetaan taas paikat kuntoon.

Vierailija
29/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin alkaa eilen illalla penkomaan kaapit ja laatikot läpi ja kamat laatikoihin kirppis ja roskiin. Väsyn yllättäessä päätin, että jatkan aamulla viisaudenhampaan poiston jälkeen. Juu en jatkanut. Särkee niin jumalattomasti, että en jaksa vaivautua + kumartuessa valuu vielä enemmän verta. Eli makuuhuoneessa on aika paljon kamaa laatikoissa, pusseissa ja levällään tuoleilla ja lattialla.

Vierailija
30/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä jonkun verran tän illan kokkauksen jälkiä. Keittiön pöydällä lisäksi useampi siihen kuulumaton asia vauvan nukesta tyhjään kaljapulloon (+ tällä hetkellä mun toinen jalka). Olkkarissa lapsen leluja siellä - täällä. Sohvalla ukko. Vierashuoneen peti tekemättä ja puhdasta pyykkiä läjä siinä. Kylppäristä en jaksa edes puhua. Normisetti. 

Vierailija
31/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siivoa meillä. Puolisoni on ADD ja jättää kaiken pitkin. Lapsi lienee ADHD ja jättää kaiken pitkin, kuten on mallia katsonut. Minä siivosin pitkään kaiken, sitten en enää jaksanut. Joko täällä on kaaos ja minä olen turtunut väliinpitämättömäksi, tai sitten on erottava. Tiskipöydän olen siivonnut tänään pari kolme kertaa. Mutta vaateröykkiöihin en koske, ja niihin koskemisesta tulisi muutenkin huutoa.

Vierailija
32/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ihan paska alkuvuosi. Huomenna olis lasten synttärit ja leipoa ja siivota pitäis... Ei kiinnostais about v****akaan, mut tehtävä on. Tiskata pitäis (alkuvuoden saldona tiskikone rikki), imuroida pitäis, mut ensin pitäis tiskata. Ja sit leipoa :)

Vierailija
33/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kyllä veti pisteet kotiin!

Vierailija
34/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kyllä veti pisteet kotiin!

Vierailija
35/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt hukkaan sun suklaan syönti ja keskustelun avaus...

Minä en tunne kotisi kuvailun jälkeen omaa kotiani enää niin sekaiseksi, kuin hetki sitten. Meillä ei ole levällään, kuin Duplo legot lattialla ja kuivat pyykit telineellä.

Pelastit iltani:)

Vierailija
36/40 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikoitellen on sekaista, koska paljon on kuusihenkisessä perheessä touhuttu mutta vähän siivottu. :) Ei haittaa.

Vierailija
37/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:02"]

13 taisi voittaa tän kisan. :)

[/quote]

Miten niin? Minä en ole kymmeneen vuoteen päässyt avaamaan vaatekomeron tai eteisen komeron ovea, koska niiden edessä on metrin korkeudelle tavaraa. Kaikenlaista tavaraa laatikoissa ja irrallaan, levällään, sikinsokin. En edes tiedä, mitä siellä on. Pidän vaatteita olohuoneen löhötuoleilla.

En ole kahteen vuoteen vienyt lehtiä roskiin tai tiskannut; keittiö pursuaa likaisia astioita ja vanhoja ruokapakkauksia. Imurin pussi on ollut vaihtamatta varmaan yhtä kauan.

Jatkanko?

[/quote]

[/quote]

Mä en oo imuroinu kertaakaan koko asuntoa kerralla.

Vain parista kolmesta kohtaa.

Sama pesun kanssa.

Vierailija
39/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:54"]

Sama pesun kanssa.

[/quote]

Haa, musta hevonen. Musta alkaa tuntua, että oon oikea Super-Martta teidän muiden rinnalla. :) 

Vierailija
40/40 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:54"]

Sama pesun kanssa.

[/quote]

Haa, musta hevonen. Musta alkaa tuntua, että oon oikea Super-Martta teidän muiden rinnalla. :) 

[/quote]

Niin on. Ja arvatenkin väsyneenä-ei jaksa mitään.

Ehkä aamulla unien jälkeen.