Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelen lähes joka päivä naapurien tappelua ja sen aloittaa AINA nainen

Vierailija
01.11.2020 |

Ihmekös tuo sillä ilman draamaa on tylsää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät mistä se nainen suuttuu? Jos mies vaikka asuu siellä sohvalla maaten ja kittaa kaljaa. Eikö aloittaja ole silloin mies?

Vierailija
2/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama-kuningattaria tuli nähtyä kun olin aikoinaan ovella töissä , samat naamat vuodesta toiseen lensi pihalle kun ihan itse jokakerta aloittivat tappelut. Ja aina samat lupaukset sitten että ei tapahdu toiste, joopajoo.

Kyllä miehetkin lensi ulos tarvittaessa,mutta ne ei kehdanneet yleensä tulla edes toiste, ainakaan pitkiin aikoihin. Ja moni pyysikin ihan rehdisti anteeksi asiaa seuraavalla kerralla ja paiskattiin kättä vaa ja tervetuloa sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa melkein siltä, että teijän tekis mieli osallistua tappeluun, puolikin kun on valittu. Hm?

Vierailija
4/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään asun hiljaisessa talossa. Muutama vuosi sitten oli tappelevat naapurit ja AINA sen muijan kailotus kuului päällimmäisenä. Veti vissiin ihan joka asiasta herneet eikä mies osannut tehdä mitäään oikein.

Ja joo. Kerrostaloasuminen passaa minulle nyt hyvin. Olen asunut ok-talossa ja rivarissakin.

Vierailija
5/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on todella ohuet seinät, kun normaalilla puheäänelläkin lausutut sanat kuuluvat naapuriin...

Ap, sinä et oikeasti tiedä, kuka on ns. riidan aloittaja. Sinä kuulet ehkä sen, kuka ensin korottaa ääntään. Nuo eivät ole sama asia.

Monet miehet väittävät vaimojen nalkuttavan passiivisaggressiivisesti ja saavan heidät (siis miehet) suuttumaan - eli syyttävät vaimoja siitä, että itse alkavat huutaa tai rikkoa tavaroita tai lyömään. Sinun logiikallasi se siis on aina vain sen vika, joka korottaa äänensä, ei ollenkaan sen normaalilla puheäänellä veetuilevan...? Oletko oikeasti tuota mieltä?

En minä väitä myöskään, että se vaimo EI saattaisi olla riidan aloittaja. Väitän, että sinä et voi tietää asiaa seinän lävitse.

Muutenkin olen tähän ikään mennessä oppinut, että sivullinen EI TIEDÄ hitt.jakaan parisuhteen todellisesta tilasta. Parempi olla ottamatta puolia.

N53

Vierailija
6/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asutaan omakotitalossa ei häiritse naapurin äänet.

Ennen kerrostalossa Keravalla ja kaikki kuulu wc vedot, äänekkäät keskustelut, rapuissa juoksu, oven kolinat jne...

Vierailija
7/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on naisia, ihan sama mistä ilmansuunnasta tulevat. Mutta kahta erilaista ei ole. Kokemusta viideltä mantereelta.

Vierailija
8/8 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodista puuttui turvallinen isä jolle olisi voinut kiukutella, aikuisena sitten kiukuttelee ekalle turvalliselle miehelle jonka löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän