Toivon että nyt työttömät yli 50v miehet vapautetaan naurettavasta työllisyyselvotteesta
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ainoastaan miehet?
Mies on jo käynyt intinkin orjapalkalla. Nainen ei.
MInä olen synnyttänyt pari uutta veronmaksajaa. Sinä et.
Taitaa olla lähinnä nettosaajia.
Joo joo, työttömyyskorvauksestakin maksetaan veroja... vautsivau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ainoastaan miehet?
Pari elätettävää lisää ..
-Sinkkiş
Saisit maksaa korkeampia veroja siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ainoastaan miehet?
Synnyttäminen ei ole velvollisuus. Intti on.
Mistähän niitä inttiin menijöitä ilmestyy? Ai siitä kun naiset tekee heidät.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä saunakauhalla tehdään?
Nykyään osa kunnista ei enää velvoita työtöntä yli 55 vuotiasta kuntouttavaan työtoimintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ainoastaan miehet?
Minä olen synnyttänyt pari uutta veronmaksajaa. Sinä et.
Mistä tiedät, heistä tulee edes nettomaksajia?
Kohta 27: Mistä tiedät, että heistä tulee edes nettomaksajia eli erittäin hyvätuloisia?
Ryhtiä nyt jätkät . Sodat kolkuttelee ovella ja te naukutte täällä . Lenkille nyt raittiiseen ilmaan .
Miksi aira Samulin, Lenita ym ovat hyvässä kunnossa? Työ. Mielekäs työ. Eivät edes tiedä mikä eläkeikä on.
Vierailija kirjoitti:
Yli viiskymppisillä ei ole juurikaan pelkoa työllistyä.
Työllistyin edelliseen työpaikkaani 3 kk ennen 50-vuotispäivääni, siitä vaihdoin nykyiseen 56-vuotiaana.
freelancer kirjoitti:
Ei Suomessa ole pakko tehdä töitä. Kysykää vaikka m anneilta jos ette usko.
Uusi porukka on Romaniasta ja Somaliasta . YK maksaa .
Vierailija kirjoitti:
Miksi aira Samulin, Lenita ym ovat hyvässä kunnossa? Työ. Mielekäs työ. Eivät edes tiedä mikä eläkeikä on.
Älä nyt kaikkea usko . Eläkeläiset tekee töitä ja harrastaa kuolemaansa asti jos kunto kestää . Ne on yrittäjiä kyllä niillä eläkkeet on . Samu Sirkka . Eiköhän vähän huijaa ja näyttele muuta kuin mitä ovat oikeasti . Niinku teatterilaiset näyttelee . Voihan sitä keksiä satuja tarinoita ja sitten näytellä . Lampaan paistia vaan ja kalakeittoa sekä ottaa maksun kaikesta mitä keksii pääsymaksuja ja myy kirjoja rahasta sillai yrittäjät tekee . Jos sulla on mökki ota pääsymaksu ja keksi joku tarina .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään osa kunnista ei enää velvoita työtöntä yli 55 vuotiasta kuntouttavaan työtoimintaan
Täällä tehdään tahallaan sairaita terveistä noilla kuntouttavilla jutuilla paitsi liikuntavammat . Eikä saa lääkkeitä . Voi olla hormonitauti tai päävamma ei edes kuvata . Voi olla väkivallan uhri mutta myös muuta apua tarvita kun on työkykyinen mutta on ongelmia esim.asunnon tai kulkuvälineen kanssa .
Höpöjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tehdään tahallaan sairaita terveistä noilla kuntouttavilla jutuilla paitsi liikuntavammat . Eikä saa lääkkeitä . Voi olla hormonitauti tai päävamma ei edes kuvata . Voi olla väkivallan uhri mutta myös muuta apua tarvita kun on työkykyinen mutta on ongelmia esim.asunnon tai kulkuvälineen kanssa .
Asunnon kanssa ei voi olla ongelmia, koska työtön voi muuttaa
Naisilla ikäraja voisi olla 45, kun ei sitä vanhemmat kuitenkaan työllisty kuin ehkä hoitoalalle. Ja hoitoalalle työllistyy ihan yhtälailla miehet kuin naisetkin, jos vain koulutusta löytyy.
Nuoret pääsee helpommin töihin, kun vanhat jäärät poistuu kotiin.
Se on win-win yrityksille ja yhteiskunnalle
Vierailija kirjoitti:
Höpöjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, työttömillähän ei ole perhettä, tai jos on perhe, on kaikki perheenjäsenetkin työttömiä, joten miksipäs sitä ei muuttaisi? Omistusasuntoa nyt ei ainakaan työttömällä voi olla!
Vierailija kirjoitti:
Yli viiskymppisillä ei ole juurikaan pelkoa työllistyä.
Niin, ikärasismi työhönotossa on aivan uskomatonta. 55v. tietoliikenneinssi ei päässyt työhön vaikka niistä oli valtava pula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, työttömillähän ei ole perhettä, tai jos on perhe, on kaikki perheenjäsenetkin työttömiä, joten miksipäs sitä ei muuttaisi? Omistusasuntoa nyt ei ainakaan työttömällä voi olla!
OMISTUSASUNNON VOI MYYDÄ!
Koska etelän insinjöörejä on jo rahdattu tarpeeksi paikkaamaan.
-Sinkkiş