Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöreät kasvot pilaavat elämäni

Vierailija
14.02.2014 |

Harmin ulkonäössäni eniten kasvojani. Ne ovat aina yhtä pyöreät ja turvonneen näköiset, oli painoni nykyisissä lukemissa tai -20 kg alempana. En ole ylipainoinen, mutta kasvot saavat minut näyttämään siltä.

Olen kokeillut kasvojumpista aina kasvojen varjostusmeikkaamiseen, jolloin syntyisi illuusio kapeammista kasvoista, mutta ei, MIKÄÄN ei auta. En syö edes hiilareita kovin paljon, mitkä turvottaisivat. Olen syntynyt läskinaamaksi ja sellaisena kuolenkin.

Häpeilen itseäni kaikkialla. Itsetuntoni on kasvojeni takia nollissa.

Onko muita, joilla sama ongelma? Vertaistuki olisi enemmän kuin tarpeen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aika pyöreät kasvot. Kumma kyllä, olen saanut niistä jopa kohteliaisuuksia miehiltä. Tekee kuulemma jotenkin nukkemaisen vaikutelman.

Raskasta meikkiä neuvoisin minäkin välttämään. Ja kiinnitä huomiota kulmakarvoihin! Kauniit kulmakarvat keventävät kasvoja. Ja ei missään nimessä liian näkyvästi meikattuna.

Vierailija
22/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te pyöreäkasvoiset olette? Meidän suvussa naisilla on ollut nuorena paksut posket. Mulla oli alakoulussa kunnon pullanaama, joka kaventui vasta muutama vuosi sitten.

Nyt olen 30 ja kasvot ovat suht hoikat. Mulla on myös aina ollut rasvainen sekaiho ja finnejä. Mikä on mukavaa on se, että näytän kasvoista vuosia ikäistäni nuoremmalta ja nyt kilotkaan eivät mene enää naamaan vaan kroppa on kurvikas. Olen paljon tyytyväisempi peilikuvaan kuin nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto sen pilaa, eikä kasvojen muoto.

Vierailija
24/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi posket kaventua siinä alra neljäkymppisenä. Ryppyjä ei ole juurikaan ja iho on myös sellainen paksu. Kyllä itsetunto on hieman parempi nyt kuin nuorempana. Kapeakasvoista minusta ei tule mutta ei tarvitsekaan. Pyöreissä kasvoissa on etunsa, juurikin nuorekkuus, ja onhan niissä myös naisellisuutta.

Vierailija
25/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimuun ja mars!

Vierailija
26/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimuun ja mars!

Sen jälkeen kasvot ovat kuoppaiset kuin perunapelto koska kasvojen iho on ohuempi kuin esim. vatsan alueen iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi