Trumpin tukijoukot aavistavat häviönsä - Texasin republikaanit haluavat hylätä yli 100 000 jo annettua ääntä
"vain vaalipäivänä annetut äänet ratkaisevat", sanoo vapautta ja demokratiaa maailmalle jakava kansa 😄
Kommentit (18)
Niinpä. Kuka haluaa ettei ihmisten ääniä lasketa? Häviäjä.
Republikaanit äänestää perinteisesti vaalipäivänä ja demokraateilla on yliedustus mail-in balloteissa ja ennakkoäänestämisessä. Yksi fasismin piirteistä on äänestysten varastaminen oikeuslaitoksen avulla.
"Oikeusjutun nostaneiden republikaanien mukaan Houstonin demokraattivirkailija toimi laittomasti salliessaan autokaistalta tehtävän äänestyksen piirikunnassa pandemian vuoksi. Autokaistalta on voinut äänestää ennakkoon kymmenessä eri paikassa."
Onhan se niin väärin kun pitäisi äänestää laillisesti
Sitten linkki näihin juttuihin, ettei mene ihan vaan propagandan puolelle.
Aina löytyy syy jos niin halutaan. Jos ei muu niin väärän värinen kynä (keksitty esimerkki) ja eikun lakimiehet paikalle vaatimaan äänten hylkäämistä. Ja sitten vain vedetään juttu korkeimpaan oikeuteen, jonne onkin kas vain juuri valittu pari marionettia. Tervetuloa fasismiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, lain ja sääntöjen noudattaminen on ylivoimaista höpökraatti leirissä. Eikö tämä ole jo syy mellakoida ja kantaa electroniikkaa uloskanto hinnoin kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaa linkkiä kun se on valtamedia uutinen
Vierailija kirjoitti:
Saksassa nähtiin suuria joukko itse murhia toisen maailmansodan lopulla. Ehkä Yhdysvalloissakin tuhannet tekevät niin.
Jep, kommarit olivat kaupungin porteilla. Siinä syy. Kuka vapaassa maassa asuva sellaista haluaisi .. pahin kohtalo ..
-Sinkkiş
Amerikan ihmemaa. Ne urpot eivät osaa edes äänestää. Virkamiehet ovat lahjottuja pellejä.
Turhaan vassarinpaskat valeitanne levittelette :DD
Jokainen tietää että Trump voittaa.
Voi jessus sitä vihervasemmistomedian itkua kun Trump voittaa taas...
Jos se on kerran laitonta, niin saa kai siitä tutkintapyynnön tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa nähtiin suuria joukko itse murhia toisen maailmansodan lopulla. Ehkä Yhdysvalloissakin tuhannet tekevät niin.
Saksalaiset tekivät itsemurhia, etteivät neuvostojoukot tappaisi heitä kiduttamalla.
Usalaisilla ei ole tuollaista uhkaa. Jos itsemurhia tehdään, ne tehdään kokonaan eri syistä kuin saksalaisten itsemurhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset tekivät itsemurhia, etteivät neuvostojoukot tappaisi heitä kiduttamalla.
Usalaisilla ei ole tuollaista uhkaa. Jos itsemurhia tehdään, ne tehdään kokonaan eri syistä kuin saksalaisten itsemurhat.
Mutta eikö kiduttaminen ole tässäkin ihan toden näköistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kiduttaminen ole tässäkin ihan toden näköistä?
Ei ole.
Luepa siitä mitä neuvostojoukot tekivät saksalaisille. Enkä nyt tarkoita r a i s k a u k s i a, vaan paljon pahempaa kidutusta.