Mies 30-40v hävettääkö kaljuuntuminen?
Kommentit (31)
Hävettää kyllä. Vaikeaa se silloin kun on ainoa klani prorukassa. Tämä onneksi harvinaista nykyään m45
Minua ei hävetä kaljuuntuminen vaan se miten naisetkin suhtautuvat miesten kaljuuntumiseen sekä siitä asiasta piikittely ja nälviminen. Miksikään se on teille naisille niin iso ongelma onko miehen päässä tukkaa vai ei? Se on oikeasti todella pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hävetä kaljuuntuminen vaan se miten naisetkin suhtautuvat miesten kaljuuntumiseen sekä siitä asiasta piikittely ja nälviminen. Miksikään se on teille naisille niin iso ongelma onko miehen päässä tukkaa vai ei? Se on oikeasti todella pinnallista.
Kaljujen miesten paljaasta kupolista tulee mieleen lintujen paljas peräpää.
Mua ottaa pannuun se kun jutellaan tyyliin: kukas se antti nyt onkaan? - no kyllä sä sen tunnet, se kaljupää
Kaljuuntuminen on henkisesti aika paha juttu
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuminen on henkisesti aika paha juttu
Henkinen kaljuuntuminen?
Kaljupäät on jotenkin zombien näkösiä
Kyllä on ihmiset ilkeitä. Minä en ota ongelmaa muiden ulkonäöstä. Tiedän parikin osittain kaljuuntunutta seksikästä miestä. Johtuu myös heidän luonteesta. He ovat sisäisesti myös tosi kauniita.
En ymmärrä naisten maailmaa, jossa hävetään asioita, joihin itsellä ei ole mitään valtaa. Erityisesti kun on kyse jostain näin turhanpäiväisestä jutusta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisten maailmaa, jossa hävetään asioita, joihin itsellä ei ole mitään valtaa. Erityisesti kun on kyse jostain näin turhanpäiväisestä jutusta.
Näinpä. Naisille tuntuu olevan nuo vaikeammin muokattavissa olevat ulkonäköpiirteet kovin tärkeä ja haukkumisen arvoinen asia. Muita naisiakin kun haukkuvat niin kohteena on usein kasvonpiirteet, silmät, nenä. Kroppaa tai ainakin rasvaprosenttia ja painoa saa muokattua itse ilman suurta rahanmenoa, mutta siitä huolimatta noiden suhteen ollaan enemmän "kehopositiivisia".
Leikkauttamalla pallit pois parikymppisenä?