mua stalkataan! :0
Tiiättekö tarkoittaako se, että mun profiilia facebookissa on tämä kyseinen henkilö ( ei ole kavereissani )katsellut, jos hakukenttään kirjoittaessani juuri hänen nimeään ehdotetaan kaveriksi lisättävän?
Tarkoitan, että jos tämän henkilön nimi on vaikka Mari kivinen ja tämä ei ole ystävissäni, sitten minulla on yksi toinen mari kavereissa, mutta heti tämän kavereissani olevan marin jälkeen hakulistassa ehdotetaan tätä Mari kivistä. Tarkoittaako että hän on etsinyt ja katsellut profiiliani, kun juuri hänen nimi tulee ennen kaikki muita ei kavereissa olevia mareja? :D
Kommentit (12)
Ei. Siinä otetaan huomioon myös yhteisten kavereiden määrä.
Mitäs stalkkaamista se nyt olisi. Jos itse vapaaehtoisesti profiilissa kerrot kaiken, se on julkista...
ei tarkoita. itselleni ehdottaa kavereita, jotka eivät varmasti ole käyneet katsomassa profiiliani. mm. koko ajan ehdottaa kunnan ylilääkäriä, joka tuskin on jatkuvasti kiinnostunut tekemisistäni :D
Se ehdottaa niitä joita SÄ olet käynyt stalkkaamassa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 15:24"]
Se ehdottaa niitä joita SÄ olet käynyt stalkkaamassa.
[/quote]
NÄIN JUST!
Höpö höpö. Fb ehdottaa sulle kavereiksi niitä, joiden kanssa sulla on yhteisiä kavereita. Mitä enemmän yhteisiä on, sitä korkeammalle fb sijoittaa sen henkilön listalla. Stalkkaukset ei näy mitenkään.
Mä kirjoitin tänään hakuun putouksen hahmoja ja vaikka mitä ehdotuksia tuli jo ensimmäisten kirjainten jälkeen. Joo kaikki mun stalkkereita. Mitä hyvänsä kirjoitankaan hakuun, ehdotetaan kaikki mun sadat stalkkerit läpi, huiiii!!!! ;-)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:51"]
Tiiättekö tarkoittaako se, että mun profiilia facebookissa on tämä kyseinen henkilö ( ei ole kavereissani )katsellut, jos hakukenttään kirjoittaessani juuri hänen nimeään ehdotetaan kaveriksi lisättävän?
Tarkoitan, että jos tämän henkilön nimi on vaikka Mari kivinen ja tämä ei ole ystävissäni, sitten minulla on yksi toinen mari kavereissa, mutta heti tämän kavereissani olevan marin jälkeen hakulistassa ehdotetaan tätä Mari kivistä. Tarkoittaako että hän on etsinyt ja katsellut profiiliani, kun juuri hänen nimi tulee ennen kaikki muita ei kavereissa olevia mareja? :D
[/quote]
mulla on ollut joskus niin, että toi ei-kaveri "Mari Kivinen" on ollut hakulistassa kaveri "Mari Kivistä" ennen. Mitä tämä tarkoittaa? En ole käynyt katsomassa ei-kaveri Marin profiilia.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:55"]
En usko että sitä tarkoittaa. :)
[/quote]
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:51"]
Tarkoitan, että jos tämän henkilön nimi on vaikka Mari kivinen ja tämä ei ole
ystävissäni, sitten minulla on yksi toinen mari kavereissa, mutta heti tämän kavereissani olevan marin jälkeen hakulistassa ehdotetaan tätä Mari kivistä. Tarkoittaako että hän on etsinyt ja katsellut profiiliani, kun juuri hänen nimi tulee ennen kaikki muita ei kavereissa olevia mareja? :D
[/quote]
Ap.
En usko että sitä tarkoittaa. :)