Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki sanoo että on normaalia että kissa puree

Vierailija
01.11.2020 |

Kun sitä silittää ja hellyystankkaus on tullut täyteen. Omat kissani eivät niin tee, lähtevät vain pois jos eivät halua silitystä onneksi. Olisi kamala miettiä kokoajan että milloin ne hampaat iskee käteen kiinni. Ei kovin mukava juttu...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäkissat tekevät tuota, omasi ovat varmaan normaalielämää viettäviä ulos pääseviä kissoja, ap.

Normaalielämä on sitä että päästät kissat vapaaksi tappamaan elukoita ja paskantamaan pihat täyteen? Tämä kertoo kaiken kissanomistajan "aivoista".

Kyllä se on kissoille normaalia elämää. Vai oletko nähnyt kissojen rakentamia taloja, jonne ne ovat tehneet vessan ja ostaneet kasvisruokaa? Syötkö itse lihaa? Niii-ih, syöt, mutta kissoja vain pitää siinä syyllistää. Onnellinen kissa on ulkoilemaan pääsevä kissa, kuten mun kaksi kissaani.

Kissa voi olla kokonaan myös sisäkissa.

Niin, ja silloin se puree turhautuneena. No, kyllä minunkin ulkoileva kissanikin ehkä puree, jos ei ole silti saanut huomiota, mutta työnnän sen silloin vain muualle. Purkoot vaikka häntäänsä.

Ei mun sisäkissat ole turhautuneita eikä ne pure ketään, paitsi leikkiessään toisiaan.

Ei minunkaan ulkoilevista kissoista toinen pure koskaan. Se onkin täyspäinen kissa, se toinen on jostain syystä kuin koira ja kissaksi muutenkin enempi ärsyttävä. Tullut pentuna koirataloudesta, jossa siis kasvoi ja syntyi.

Vierailija
22/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kato kun kissat on niin viiiiiiiiiisaita. Sun kissat on varmaan puoliks koiria eli tyhmiä. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin eläinlääkäriltä ko. asiasta kun kissamme oli ollut meillä jo muutaman vuoden.  El. sanoi, että kannattaa seurata kissan antamia merkkejä, siitä milloin riittää.  Merkki voi olla esim. pieni hännän liike.  Meiltä kissamme sai uuden pysyvän eläinrakkaan kodin ollessaan vajaa 2 vuotias.  Sisäkissa tarvitsee paljon virikkeitä, leikit ovat mukavaa yhdessä touhuamista.  Kädellä ei kannata leikitellä, koska kissa saattaa innostua ja tarraa kynsillä, hampailla kiinni ja alkaa potkia.  Kissasta se on varmaan kivaa, mutta ihmiselle ei tietenkään ole. Lelut erikseen ja käsi on kissalle se kiltti ja turvallinen, joka silittää, ruokkii, huolehtii ja hoivaa.  😸

Vierailija
24/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse pelkään kissoja aivan tajuttomasti. Lapsena kissa käynyt provosoimatta kimppuun, arvet on edelleen olemassa. Mun mielessä kytee pelko että ne kaikki puree ja raapii vaikka ei edes katso päin.

Mulla on sama. Jos käyn jossain missä kissa/kissoja, vapisen pelosta uskaltamatta liikkua kun kissa piirittää. Tärisevin, jännittynein käsin yritän silittää odottaen koko ajan milloin peto tekee salamannopean suunnanmuutoksen ja iskee kyntensä lihaani. Varmaan näyttää typerältä kun pelkään kehräävää kisua, mutta olo ei ole ikinä turvallinen niiden lähellä. Vaikea käsittää miten jotkut voivat esim. leikkiä kissanpentujen kanssa. Joillain on kämmenselät täynnä pieniä haavoja kissan kanssa leikkimisestä, mutta viihtyvät kissojen kanssa ja hauskaakin kai on.

Vierailija
25/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäkissat tekevät tuota, omasi ovat varmaan normaalielämää viettäviä ulos pääseviä kissoja, ap.

Normaalielämä on sitä että päästät kissat vapaaksi tappamaan elukoita ja paskantamaan pihat täyteen? Tämä kertoo kaiken kissanomistajan "aivoista".

Kyllä se on kissoille normaalia elämää. Vai oletko nähnyt kissojen rakentamia taloja, jonne ne ovat tehneet vessan ja ostaneet kasvisruokaa? Syötkö itse lihaa? Niii-ih, syöt, mutta kissoja vain pitää siinä syyllistää. Onnellinen kissa on ulkoilemaan pääsevä kissa, kuten mun kaksi kissaani.

Kissa voi olla kokonaan myös sisäkissa.

Voi, mutta se ei ole onnellinen kissa vaan vanki. Harva koiraakaan pitää kokonaan sisäkoirana, vaikka koira kärsisi laumaeläimenä siitä vähemmän kuin kissa.

Vierailija
26/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöshäiriöitä on enemmän kissoilla jotka ei ollenkaan pääse ulos. Ihan tutkimuksissa todettu.

Kissaa ei koskaan saisi pitää pelkästään sisällä vaan opettaa valjaisiin heti pentuna, jos ei voi muuten ulkoilla turvallisesti.