Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki sanoo että on normaalia että kissa puree

Vierailija
01.11.2020 |

Kun sitä silittää ja hellyystankkaus on tullut täyteen. Omat kissani eivät niin tee, lähtevät vain pois jos eivät halua silitystä onneksi. Olisi kamala miettiä kokoajan että milloin ne hampaat iskee käteen kiinni. Ei kovin mukava juttu...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sanonut tuollaista. 

Vierailija
2/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puraisu on sellainen näykkäisy, ei satu, ei jää jälkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kyseessä ole hellyysaggressio, usein johtuu siitä että pentu vieroitettu emostaan liian aikaisin.

Vierailija
4/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkissat tekevät tuota, omasi ovat varmaan normaalielämää viettäviä ulos pääseviä kissoja, ap.

Vierailija
5/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se puraisu on sellainen näykkäisy, ei satu, ei jää jälkiä.

Silti siitä tulee ikävä fiilis, vaikka se onkin ehkä luontainen juttu. Ap

Vierailija
6/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse pelkään kissoja aivan tajuttomasti. Lapsena kissa käynyt provosoimatta kimppuun, arvet on edelleen olemassa. Mun mielessä kytee pelko että ne kaikki puree ja raapii vaikka ei edes katso päin.

Vierailija
7/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäkissat tekevät tuota, omasi ovat varmaan normaalielämää viettäviä ulos pääseviä kissoja, ap.

Normaalielämä on sitä että päästät kissat vapaaksi tappamaan elukoita ja paskantamaan pihat täyteen? Tämä kertoo kaiken kissanomistajan "aivoista".

Vierailija
8/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissani purasee jos olen sen mielestä laiminlyönyt sitä jollain tavalla. Leikkinyt sen kanssa liian vähän aikaa tai ruoka ei tule ajallaan sekä sellaista. Pieni purasu joka ei satu eikä mitään jälkeäkään jää. Kunhan sillä ilmoittaa, että hei mikä unohtui. Mainio pikku tapaus, pieni koko mutta suuri luonne.

Vierailija
9/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalielämä on sitä että päästät kissat vapaaksi tappamaan elukoita ja paskantamaan pihat täyteen? Tämä kertoo kaiken kissanomistajan "aivoista".

Kyllä se on kissoille normaalia elämää. Vai oletko nähnyt kissojen rakentamia taloja, jonne ne ovat tehneet vessan ja ostaneet kasvisruokaa? Syötkö itse lihaa? Niii-ih, syöt, mutta kissoja vain pitää siinä syyllistää. Onnellinen kissa on ulkoilemaan pääsevä kissa, kuten mun kaksi kissaani.

Vierailija
10/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse pelkään kissoja aivan tajuttomasti. Lapsena kissa käynyt provosoimatta kimppuun, arvet on edelleen olemassa. Mun mielessä kytee pelko että ne kaikki puree ja raapii vaikka ei edes katso päin.

Kissa ei käy kimppuun provosoimatta, jokin sitä on tilanteessa ärsyttänyt. Eläimenä se toki on syyntakeeton, just tuollaisten juttujen takia lapsia ja eläimiä ei saisi jättää valvomatta.

Vierailija
11/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kissoille normaalia elämää. Vai oletko nähnyt kissojen rakentamia taloja, jonne ne ovat tehneet vessan ja ostaneet kasvisruokaa? Syötkö itse lihaa? Niii-ih, syöt, mutta kissoja vain pitää siinä syyllistää. Onnellinen kissa on ulkoilemaan pääsevä kissa, kuten mun kaksi kissaani.

Mun koira on vegaani. Kissakin oppii vegaaniksi.

Vierailija
12/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kissat pure. Ensin ilmaisevat ilmeillä, että nyt alkaa jo mennä ärsytyksen puolelle. Sitten kohottavat hitaasti tassua, että kohta tulee läppäsy, jos et lopeta. Mutta ei ne pure.

Vierailija
13/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat eivät ole vegaaneja eikä niistä tule vegaaneja. Kissa on lihansyöjä, niiden suolistolle ei sovi kasvikset.

Vierailija
14/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa voi olla kokonaan myös sisäkissa.

Vierailija
15/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissani vain valuu sylistäni pois, ottaa pari askelta kauemmas, tai alkaa kiemurtelemaan sylissä.

Näykkäisyjä saan vain kun kissa haluaa leikkiä hippaa. Katti juoksee paikalle häntä pystyssä, nippaa hihaa/kämmenselkääni hellästi, ja juoksee pois. Tai jos kiusaan kissaa ja yritän koskea sen kaikkia valkoisia tassuja mahdollisimman nopeasti. Kissa antaa tehdä tuon pari kertaa ja alkaa sitten hidastetusti saalistamaan sormeani, eli yrittää läpätä kynnettömällä tassulla ja koskettaa kättäni hampaillaan jos onnistuu saamaan sormeni kiinni. Kissa tajuaa selkeästi että olen iso, hidas, kömpelö ja tunteva olento, joten minua ei pidä raadella samalla salaman nopeudella kuten leluja.

En uskaltaisi omistaa oikeasti purevaa kissaa.

Vierailija
16/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on eläimen kaltoinkohtelua, kissa ei voi olla vegaani, miksi pidät eläintä, jos et osaa tai kehoitat ettei sitä pidä ruokkia lajinmukaisella ravinnolla?

Vierailija
17/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja silloin se puree turhautuneena. No, kyllä minunkin ulkoileva kissanikin ehkä puree, jos ei ole silti saanut huomiota, mutta työnnän sen silloin vain muualle. Purkoot vaikka häntäänsä.

Vierailija
18/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa hellästi puraista jos silittää kutiavasta paikasta mahan alta. Ei kovaa eikä koskaan hyöki arvaamatta.

Vierailija
19/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kissani purasee jos olen sen mielestä laiminlyönyt sitä jollain tavalla. Leikkinyt sen kanssa liian vähän aikaa tai ruoka ei tule ajallaan sekä sellaista. Pieni purasu joka ei satu eikä mitään jälkeäkään jää. Kunhan sillä ilmoittaa, että hei mikä unohtui. Mainio pikku tapaus, pieni koko mutta suuri luonne.

Se on oppinut sen, kun sinua ei ole pienet puraisut haitanneet. Meillä naukuu, kun haluu ruokaa. Mä inhoon purevia ja kynsiviä kissoja ja sen takia nuo ei käytä noita teräviä välineitä ihmisiin, kun niiden ei ole sallittu tehdä niin.

Vierailija
20/26 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja silloin se puree turhautuneena. No, kyllä minunkin ulkoileva kissanikin ehkä puree, jos ei ole silti saanut huomiota, mutta työnnän sen silloin vain muualle. Purkoot vaikka häntäänsä.

Ei mun sisäkissat ole turhautuneita eikä ne pure ketään, paitsi leikkiessään toisiaan.